dyremishandling af hunde eller ?
Fra : Kirsten

Dato : 30-01-02 22:20

Der var jagt i december på vores nabos mark og der kom 2 hunde op og slåa
hvorefter jægerne sparkede hundene i hovedet og derfor spørger jeg - er det
ikke dyremishandling og burde vi melde jægerne for dette? Senere så vi
jægerne kaste med sten efter en hund der ikke ville lige det som jægeren
ville den skulle gøre - da den var bange for ham så turde den ikke komme hen
til ham den kom dog da han ramte den med stenen - MÆRKELIGT DYR - er det
kotyme man mishandler hunde på den måde af jægere - eller er jeg bare helt
galt på den - jeg syntes det var usmageligt og burde jeg melde det til
politi eller er der et jagtpoliti man kan klage til. Hvem kan svare på det
og jeg har ledt efter tidligere indlæg men ikke fundet noget tilsvarende her
i den gruppe, eller er det noget man ikke taler om. Svar udbedes af en
erfaren jæger.
hilsen
Kirsten Petersen

Fra : Arne Jensen

Dato : 30-01-02 23:02

"Kirsten" <kisser@mail.dk> skrev i en meddelelse
eller er det noget man ikke taler om. Svar udbedes af en
> erfaren jæger.
> hilsen
> Kirsten Petersen

Det du har været vidne til er ikke blot dyremishandling, det er også et
eksempel på afstumpethed og afmagt, de omtalte "jægere" reagerer med vold
fordi de ikke har evnet at opdrage deres hunde med kærlighed og forståelse,
men det er en opførsel der bliver lagt mærke til i jægerkredse, så den slags
ikke bliver inviteret på jagt en anden gang. Men det er jo de samme årsager
der er til hustru- og børnevold, så meld dem både til udlejeren og til
politiet, og tak fordi du sendte dit indlæg til nyhedsgruppen
med venlig hilsen jægeren .

Fra : Christian Andresen

Dato : 31-01-02 09:20

"Arne Jensen" <ar-je@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der er til hustru- og børnevold, så meld dem både til udlejeren og til
> politiet, og tak fordi du sendte dit indlæg til nyhedsgruppen

Enig, sådanne jægere burde ikke have lov til at gå rundt med skarpladte
våben. Mon ikke at deres opførsel er grunden til deres dårlige jagthunde.
Man får ALDRIG en god jagthund med tvang.

Christian

Fra : Alex Linaa

Dato : 31-01-02 12:09

> [...]

> der er til hustru- og børnevold, så meld dem både til udlejeren og til
> politiet, og tak fordi du sendte dit indlæg til nyhedsgruppen

Jeg kan ikke være mere enig. Det er afstumpede personer der opdrager hunde
med vold og tvang.

Men jeg vil gerne have NG'ens holdning til følgende situation, som jeg selv
har oplevet:

På en jagt kom 2 hunde op at slås om et stykke nedlagt råvildt, og det var
ikke en slåskamp for sjov. De både bed og rev hinanden så jeg er sikker på
at mindst een af hundene ville have fået varige men, hvis det ikke blev
stoppet.
Jeg skulle ikke nyde noget af at sætte mine fingre ned i det virvar af
tænder og kløer, men her kom en mere erfaren jæger til undsætning. Han
trådte sin gummistøvle ned mellem hundene, fik fat i den ene hunds bagben,
og gav den anden et velrettet los i r....
Det stoppede kampen øjeblikkeligt, men jeg kunne ikke sige mig fri for at
synes at det var en ret hårdhændet behandling. På den anden side må man jo
så tænke hvad der ville være sket hvis de bare havde fået lov til at slås.

Er der nogen der har de vises sten i sådan en situation, for jeg ved at jeg
ikke ville kunne sparke min egen hund, hvis den kom ud for noget lignende.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Bo Nordahl Pedersen

Dato : 31-01-02 14:47

Hej Alex

Jeg synes umiddelbart det lyder som en meget fornuftig ting jægeren
der gjore (det kommer selvfølgelig an på HVOR hårdt han sparkede). I
en sådan sitiuation må man efter min ringe mening gå ind og fungere
som "over-hund" i flok-hierakiet og håndfast fortælle kombatanterne at
det ikke er DERES råvildt - det er dit. Og man må fortælle dem det med
det sprog de selv bruger.
Men selvfølgelig er det normalt en rigtig skidt idé at prygle sin
hund.
Adfærdsforskeren Conrad Lorentz har vist skrevet en lille rigtig god
bog om hundens adfærd og hvordan man kan forholde sig til den, jeg
tror biblioteket har den...
Når alt kommer til alt bør man aldrig glemme at en hund er en hund og
ikke et menneske - selvom man ofte ikke skulle tro det.

V.H.
Bo

Fra : Mick FTW

Dato : 31-01-02 21:15

Hvor har du dog evigt ret.......

Mick

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-02-02 09:11

"Bo Nordahl Pedersen" <bnp@email.reklamernejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes umiddelbart det lyder som en meget fornuftig ting jægeren
> der gjore (det kommer selvfølgelig an på HVOR hårdt han sparkede).

Hårdt nok til at hunden lettede fra jorden, men ikke så hårdt at det på
nogen måde kunne skade hunden.
Og det er ganske givet bedre end at hunden bliver flået af sin opponent, så
jeg må give dig aldeles ret.

> [...]
> som "over-hund" i flok-hierakiet og håndfast fortælle kombatanterne at
> det ikke er DERES råvildt - det er dit. Og man må fortælle dem det med

Den vinkel havde jeg ikke lige tænkt på, men nu du siger det så har du jo så
evigt ret.

> Men selvfølgelig er det normalt en rigtig skidt idé at prygle sin
> hund.

Helt enig. Og der er som du selv siger en forskel mellem at stoppe et
slagsmål, og at opdrage sin hund med vold.

> Når alt kommer til alt bør man aldrig glemme at en hund er en hund og
> ikke et menneske - selvom man ofte ikke skulle tro det.

Jeg kunne ikke være mere enig. Hvis du vil efterprøve at din sidste sætning
(desværre) er rigtig, så prøv at lufte denne holdning i

Tak for et godt svar
Alex Linaa

Fra : Bo Nordahl Pedersen

Dato : 05-02-02 19:56

Hej Alex

Selv tak!

V.H.
Bo

Fra : Sørensen

Dato : 31-01-02 00:18

Hej

Nu må du forstå mig ret!
Når jeg læser dit indlæg, så tolker jeg det på den måde, at du kommer med en
ret så vanvittig generalisering af at jægere slår deres hunde.
Jægere er ikke anderledes end almindelige mennesker, og hvis man ser på
hvilket menneske der har hund, så er der efterhånden flere mennesker der
ikke går på jagt som har en hund end der er jægere der har hund. Det jeg
mener er, at jeg har set almindelige mennesker slå deres hund, og det
nødvendigvis ikke forholder sig sådan, at fordi du har set en jæger kaste
sten efter en hund, så gør alle jægere det...det er satme en generalisering
du kommer med som gør noget, og det støder mig egentlig.
Der er ikke noget mere afskyende end når en hundeejer slår sin hund. Det er
bare ikke måden, at opdrage en hund på og da slet ikke en jagthund som man
forventer skal lave et stykke arbejde for een. En hund skal først og
fremmest være tryg ved sin ejer og føle sig som et medlem af familien.
Jægere har årelange erfaringer med at oplære hunde i at apportere, søge osv.
Man kan kun opnå duelige arbejdsegenskaber hos sin hund ved at træne og
skabe faste trygge rammer omkring den....man slår bare aldrig sin hund og
DET ved en RIGTIG jæger.....
Du har set noget meget uheldigt, og disse mennesker burde ikke have lov til
at have hund. Det du har set har intet at gøre med at ejeren er jæger, jeg
tror snaere du ser en jæger behandle sin hund bedre end andre mennesker gør,
fordi jægeren er afhængig af sin hund til en vis grad.

Mvh

Anders Sørensen
Hundeejer

Fra : Jan Jensen

Dato : 31-01-02 01:02

On Wed, 30 Jan 2002 22:19:49 +0100, "Kirsten" <kisser@mail.dk> wrote:
Hej Kirsten.
et svar behøves ikke af erfaren jæger.!!!!

jeg er dog jæger og har også en hund... jeg syntes du skal melde
svinet......eller endnu bedre find ham og giv ham samme tur som han
gav hunden.!!!!

til sidst vil jeg lige fortælle dig at:
det er ikke normalt at jægere mishandler dyr....Men der er jo desværre
Psykopater over alt.!!!

igen MELD HAM.!!!

mvh. Jan

Fra : Kirsten

Dato : 31-01-02 08:44

Tak for jeres svar men desværre blev det som jeg frygtede at det nu var mig
der blev synderen og generalisere Hundejægerern som dyremishandler - så
sagen nu er drejet væk fra det oprindelige spørgsmål. Jeg har talt med min
veninde som siger hendes nabo er jæger som igen fortæller at jægerne tæver
hundene smider dem i vandet når de ikke vil og hemmeligt bruger nogle
ulovlige halsbånd med nåle der giver strøm iegnnem hundene så de vælter om.
Der er mange jægere der dækker over hinanden siges der og der foregår mange
ting på jagt der ikke tåler dagens lys og dem der benægter dette har ikke
været med eller er selv syndere - hun siger også man fortier disse ting for
at jægere ikke tåler mere dårlig omtale. Så jeres indlæg bærer også lidt
præg af det som jeg har hørt, Der er ingen erfarne jægere her der har
oplevet eller vil vedgå at slige ting foregår og det er for dårligt. Puhaa
nu fik jeg luft og et sidste spørgsmål - melder jægere hinnanden for
dyremishandling - det har man aldrig hørt om - her er der nok ingen der TØR
stå frem. Hvis ja - GIV et eksempel - men der er nok ingen - så hermed tror
jeg min veninde desværre har ret.
Da vi nok ikke vil kunne komme sandheden til livs - ønsker jeg jer en god
jagt oghåber i vil behandle jeres hunde godt - mange af jer gør det er jeg
da heldigvis overbevist om - men men men ???????
Kærlig hilsen
Kirsten

Fra : JSC

Dato : 31-01-02 10:17

> [...]
> hundene smider dem i vandet når de ikke vil og hemmeligt bruger nogle
> ulovlige halsbånd med nåle der giver strøm iegnnem hundene så de vælter

Kære Kirsten

Jeg har gået på jagt i mange år, men er først nu selv ved at anskaffe mig en
jagthund, så om jeg falder i din kategori som erfaren jæger må du selv
afgøre......

Lad os bare slå fast at jægere repræsentere et stort udsnit af den danske
befolkning og dermed også nogen som ikke behandler en hund på en ordentlig
måde!!

Generelt set kan jeg slet ikke genkende din beskrivelse af jægere som
hunde/dyre-mishandlere. Når jeg har været på jagt, oplever jeg faktisk at
hundeførerne er meget opmærksomme på deres hundes "ve og vel". Det er
faktisk ikke sjældent at "hundefolkene" går mere op i arbejdet med hunden
end selve jagten. Jeg har endnu ikke hørt en erfaren hundefører anbefale
straf i forbindelse med opdragelse/træning af jagthunde. Det er faktisk det
værste tænkelige du kan gøre, for så mistes den gensidige tillid mellem
hunden og føreren.

Når jægere let kommer i forsvars positionen er det nok fordi, man føler sig
som en lidt udsat/jaget gruppe. Prøv at se om du kan finde en mere
samfundsreguleret/beskattet fritidsinteresse i Danmark - Misforstå mig
ikke - i og med vi har/opbevarer våben er det kun rimeligt at samfundet har
lidt styr på den del at sagen. Men den generelle regulering/beskatning af
jagten har intet med våbenelementet at gøre.

Så til dit indlæg: Dit første indlæg var godt, du referere til egne 1. hånds
oplevelser. I dit 2. indlæg begynder du så på hvad venner og bekendte har
hørt fra andre, så må du nok forvente at paraderne kommer lidt op.

Jeg har bl.a. også hørt at nogle ornitologer skræmmer fuglene ved at tage
billeder, når de ligger på reden for at ruge.......... - skræmmebilleder
allerede i gang på løse påstande.......

Med venlig hilsen

Jørgen

Fra : Sørensen

Dato : 31-01-02 11:35

Hej

Helt ærligt, der er ingen der har undgået at svare på dit oprindelige
spørgsmål.

Du spurgte; er det
kotyme man mishandler hunde på den måde af jægere?

Hvortil indtil flere svarede, at sådan forholder det sig IKKE i jægerkredse.

Dit indlæg nr.2 bekræfter min teori om dig, at du havde en forudindtaget
mening om jægere. Dine kildehenvisninger er ren til grin, du har hørt noget
fra en som har snakket med een, som siger han er jæger.
Nu spurgte du her i forummet til os jægere, og fik et direkte svar fra flere
jæger.

Jeg vil godt understrege, at det du har set på den jagt, og det du har hørt
fra din veninde, at det på ingen måde ligner det jeg har set på jagt, og det
jeg hører fra jægerkredse.
MEN jeg vil da samtidigt også godt understrege, at jeg kan da ikke afvise at
der findes uheldige elementer blandet os jægere, og sandsynligvis så hører
de folk du har set ind under denne kategori!

Jeg synes egentlig, du burde tage ud til en hundetræningsdag hos din
nærmeste jagtforening, så kan du selv se hvad der sker. Det er kilde, man
kan forholde sig til, istedet for den mening du har dannet om os jægere ud
fra rygter!

Mvh

Anders Sørensen, hundejer og jæger...samt dyrlægesøn

Fra : Peter Weis

Dato : 31-01-02 14:51

"Kirsten" <kisser@mail.dk> wrote in message
> [...]
> der blev synderen og generalisere Hundejægerern som dyremishandler - så
> sagen nu er drejet væk fra det oprindelige spørgsmål.

Det er ganske enkelt ikke rigtigt. Der er én af seks personer der har
besvaret, som antyder den nævnte generalisering. De andre fem giver dig
uforbeholdent ret.

> [...]
TØR
> stå frem. Hvis ja - GIV et eksempel - men der er nok ingen - så hermed

Her lever du til gengæld op til den ene person der var bekymret for
generaliseringerne.

> Da vi nok ikke vil kunne komme sandheden til livs - ønsker jeg jer en god
> jagt oghåber i vil behandle jeres hunde godt - mange af jer gør det er jeg
> da heldigvis overbevist om - men men men ???????

Jeg håber aldrig at det vil lykkes dig at komme sandheden til livs ... men
det var vel en fortalelse.

Hvis du vil opleve hvad der sker på en jagt, mht til hundebehandling og
jagtetik, så send mig en mail til efteråret. Du kunne have godt af at opleve
hvor almindelige mennesker jægerne i virkeligheden er. Der alle holdninger
repræsenteret fra enhedslisten til dansk folkeparti.

mvh
Peter

Fra : M Sørensen

Dato : 02-03-02 12:04

Med den svada du lige har kommet af med har du ligesom lukket af for debat
!! fordi du har hørt noget fra en veninde!! så er det bare sådan eller hvad
??? Jeg vil ikke udelukke at nogle jægere er nogle sviner med deres hunde,
og det tager jeg kraftigt afstand fra, men det at jægere bliver
generaliseret i din mund bryder jeg mig ikke om.

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : Erik Prestmo

Dato : 03-03-02 11:52

M Sørensen <ms@reefers.dk> skrev i
> [...]
> og det tager jeg kraftigt afstand fra, men det at jægere bliver
> generaliseret i din mund bryder jeg mig ikke om.

Don't ever feed trolls.....

Fra : Kirsten

Dato : 31-01-02 15:31

Kære allesammen
Der er nu flere indlæg der forsvarer jægeres hundeopdragelse eller
mishandling. Enkelte af jer bekræfter også at der hos jægere som i alle
samfundslag er brådne kar - Derfor igen spørger jeg er der nogensinde nogle
jægere der har meldt disse brådne kar af jægere til politi ell. lignende for
at mishandle hunde? Og i bekræftende fald - er de anmeldte jægere så ude af
jagt eller hvad?
Og hvordan ser man på disse anmeldere for nogle kaldet stikkere og
ukammerater af andre jægere?
Jeg har ikke selv noget imod jægere- jeg ved godt hvilket stort flot arbejde
i gør med at pleje vildtet og så videre - så derfor stor respekt for disse
jægere fra min side. men lad være med at fordreje mine iagtagelser og høren
rygter og andenhåndsviden - jeg PÅSTÅR INTET -jeg spørger kun venligt.
Og hermed skal da også lyde en tak til jer brave jægere der har svaret
seriøst på min forespørgel.
Hvis det hedder Bræk og Knæk så må i have det - oig nu vil jeg ikke trætte
jer mere med fruentimmersnak og måske vrøvl i jeres øre.
Kærlig hilsen
Kirsten Petersen

Fra : Jack Jensen

Dato : 31-01-02 21:55

> [...]
> Hvis det hedder Bræk og Knæk så må i have det - oig nu vil jeg ikke trætte
> jer mere med fruentimmersnak og måske vrøvl i jeres øre.

Hej Kirsten

De fleste jægere behandler deres hunde ordentligt.
Opdrager/afretter/træner dem på en ordentlig måde. Men der findes idioter
indenfor alle samfundskredse, som træder totalt ved siden af.
I dette tilfælde er det sørgeligt nok en hund, der ikke kan protestere eller
sætte sig op mod sin herre.

Jeg har selvfølgelig også været vidne til nogle af disse uheldige
situationer. - Og også påtalt dem overfor vedkommende "jæger".
Det har desværre ikke den store effekt - for man bliver nærmest betragtet
som idiot. - Sørgeligt nok.

Og der findes også mange jægere som overhovedet ikke skulle have lov til at
have en hund.
- Men det gør det jo desværre også i befolkningen, som helhed.

- Min personlige mening er at vi hundeejere skulle betale kr. 1.000 pr. år
for at have en hund.
(Med undtagelse af førerhunde til blinde og kontakthunde på plejehjem eller
enlige personer)
Så kunne vi få luget ud i nogle af dem som overhovedet ikke tager sig af sin
hund alligevel.

Men hvis du ser en lignende hændelse, som du før har beskrevet - så meld
vedkommende omgående. (Til politiet).

Mvh
Jack

Fra : Kirsten

Dato : 01-02-02 09:31

Tak for svaret Jack!
Det var det mest ærlige svar jeg nok hat fået - så jeg vil melde den episode
jeg selv så til politiet. Hvad fik du selv ud af at melde det til politiet
hvis du har gjort det - hvilke konsekvenser vil det få og blev du uvenner
med de andre jægere . det svarede du ikke på. OG ER DET KOTYME AT DISSE
SÅKALDTE JAGTKAMMERATER MELDER HINANDEN NÅR DISSE TING SKER - DET VILLE JEG
GERNE VIDE?
Kærlig hilsen
Kirsten

Jack Jensen <jackjensen@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:05i68.9792$Eu2.1018364@news010.worldonline.dk...

Fra : JSC

Dato : 01-02-02 13:53

ER DET KOTYME AT DISSE
SÅKALDTE JAGTKAMMERATER MELDER HINANDEN NÅR DISSE TING SKER - DET VILLE JEG
> [...]

Ikke råbe !!

Det er vel generelt ikke kutyme at man anmelder hinanden i det danske
samfund? Hvor mange anmelder naboen, hvis han får lavet lidt sort arbejde??

Personligt vil jeg uden forbehold fortælle en person, som ikke behandler dyr
(herunder jagthunde) ordentligt, min mening om situationen - Med lidt held
kan man så få en konstruktiv dialog som forhindre gentagelser ( og det er
vel målet?). Kan man så ikke komme i en konstruktiv dialog med sådanne
personer, ja så er en anmeldelse til myndighederne den eneste (og rigtige!)
udvej.

Du virker oprigtigt interesseret i hundenes ve og vel, så hvad med at tage
det tilbud du har fået om at deltage i en jagt i det kommende efterår - Jeg
er overbevist om at du vil på en positiv hundeoplevelse.

Med venlig hilsen

Jørgen

Fra : www.sitecenter.dk/ja~

Dato : 01-02-02 14:12

"Kirsten" <kisser@mail.dk> skrev i en meddelelse
> OG ER DET KOTYME AT DISSE SÅKALDTE JAGTKAMMERATER MELDER HINANDEN NÅR
> [...]

Hej Kirsten..

Jeg tror/ved at i alle samfundslag holder man hånden over hinanden, uanset
hvilket hverv/hobby man har. Den ene hånd vasker den anden, som man nu
siger......

Personlig ville jeg melde en person der mishandlede et dyr, hund/kat m.m.

Jeg har gået på jagt en del år efterhånden og har set lidt af hvert
var selv ude for på en jagt, at et par andre jægere havde fået for meget
under middagen. De gik og brokkede sig over både det ene og det andet. Det
gad jeg ikke høre på, og sagde det til jagtlederen. Under parolen stod den
ene og kaldte mig "stikker" så alle kunne høre det. Udgangen på det hele
blev at stort set alle bakkede mig op og de pågældende personer blev ikke
inviteret igen. Jeg mener ikke man skal finde sig i alt, der må være en
grænse......

Håber du kan bruge mit svar til noget

Mvh Jaime

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 02-02-02 00:07

> [...]
> med de andre jægere . det svarede du ikke på. OG ER DET KOTYME AT DISSE
> SÅKALDTE JAGTKAMMERATER MELDER HINANDEN NÅR DISSE TING SKER - DET VILLE

Nu er det vel forhåbentligt ikke kotyme at der sker ting på jagter så man er
nødt til at anmelde hinanden. For det meste vil opfordringer og konstruktiv
dialog kunne løse langt de fleste problemer uden politiets indblanden. Hvis
nogle situationer så gentager sig eller er så alvorlige at de direkte er til
fare for mennesker og/eller dyr, så skal det selvfølgelig anmeldes uden at
tage hensyn til "kammerateri". Men for at svare på spørgsmålet, nej det er
ikke almindeligt at man anmelder hinanden, da problemer som regel kan løses
internt mellem jægerne.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Kirsten

Dato : 02-02-02 19:13

Søren Hjelholt <hjelholt@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5b1f7f$0$99612$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Men for at svare på spørgsmålet, nej det er
> ikke almindeligt at man anmelder hinanden, da problemer som regel kan
løses
> internt mellem jægerne.

Hej Søren!
Det var lige præcis det jeg spurgte om til sidst - altså er der en form for
selvjustits og klaring af uheldige ting på jagter - men jeg kan da se der er
modstridende tiolkendegivelser -omhvad kotyme er.
Så jeg er mest stemt for at tro og håbe på at man kan klare sager selv uden
politi - så er jagt da ikke sålangt ude som jeg i første omgang troede.
Kærlig hilsen
Kirsten Petersen
der gerne vil med påen jagt til efteråret - tak!

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 03-02-02 12:17

> [...]
uden
> politi - så er jagt da ikke sålangt ude som jeg i første omgang troede.

Nej, heldigvis. :-]

Desværre er det jo ofte de brodne kar der komme i søgelyset, og ikke alle de
andre der passer deres jagt på en forsvarlig og etisk måde.
Og så håber jeg at du må få en positiv oplevelse af at komme med på jagt.
Knæk og bræk.

Fra : Jack Jensen

Dato : 06-02-02 11:18

> [...]
> med de andre jægere . det svarede du ikke på. OG ER DET KOTYME AT DISSE
> SÅKALDTE JAGTKAMMERATER MELDER HINANDEN NÅR DISSE TING SKER - DET VILLE

Hej igen

Og undskyld det sene svar.

Nej jeg meldte ikke vedkommende til politiet.
Vi klarede det med en fornuftig dialog - heldigvis.

- Og det er ikke alm. at jægere melder hinanden. - Kun hvis det er så grove
overtrædelser af alm. etik og jagtloven, at de ikke kan forsvares.

Mvh
Jack

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-02-02 10:07

"Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> wrote:

> [...]
>enlige personer)
>Så kunne vi få luget ud i nogle af dem som overhovedet ikke tager sig af sin

Ja også kunne man samtidig indføre, at man skulle betale 1000;- Kr. om
året for hvert barn man har, så kunne det være, vi kunne få luget ud i
nogle af dem, som overhovedet ikke tager sig af sine børn.

Lad os i det hele taget indføre det, uanset hvilket kæledyr man har,
katte, fugle, hamster, og sågar akvariefisk. 1000 kr. pr. fisk det
kunne virkelig blive til noget.

Lad os bare få indført nogle ekstra skatter og afgifter, til vore i
forvejen latterlige lave skattetryk.

Undskyld jeg kunne ikke lade være..............

Med jægerhilsen

Kim Larsen

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 01-02-02 17:29

Fra : Jack Jensen

Dato : 06-02-02 11:16

"Kim Larsen" <kimlarsen@mail.dk> wrote in message

> [...]
> forvejen latterlige lave skattetryk.
>

> Undskyld jeg kunne ikke lade være..............

Så skal jeg have solgt mine 480 gubbier, i en fart

Mvh
Jack