Polering af granitfliser ?
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 30-01-02 21:50

Hej .
Er der nogen der ved hvad der kan bruges til at polere granit fliser med ,
jeg tænker på poleremidlet, det var rart selv at kunne
polere de hjørner og kanter hvor nogle af fliserne skæres over, og som
bliver synlige.?

Mvh Jørn

Fra : Finn

Dato : 31-01-02 05:30

"Jørn Peter Sørensen" <joernsoerensen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg tænker på poleremidlet, det var rart selv at kunne
> polere de hjørner og kanter hvor nogle af fliserne skæres over, og som

Du skal bruge et sæt diamantpuder, hvor du starter med den grove og polerer
dig op
igennem alle puderne til du har en fin overflade. Snak evt. med den lokale
stenhugger om at låne/leje
et sæt hos ham.

Eææers kan man på kanterne bruge hvid tit, skocream uden syre og give det en
masse gange så kommer
det til at ligne en poleret kant.

Mvh. Finn