Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort
Fra : Moerch

Dato : 30-01-02 22:11

Hej ng.
Er dette kort godt til prisen?

Tornado Geforce GTS PRO 64mb DDR 128 bits TVout AGP 1155,-

Eller skal man vælge et andet? Det skal hovedsageligt bruges til at spille
på.

Mvh
_Moerch

Fra : Jesper

Dato : 30-01-02 23:33

> Tornado Geforce GTS PRO 64mb DDR 128 bits >TVout AGP 1155,-

Jeg ved ikke meget om grafikkort generelt, og jeg ved slet intet om det
grafikkort du nævner. Jeg ved dog at du kan få et Geforce 3 Ti-200 128 MB
DDR og tv-out for 1629 kr. Det var måske værd at overveje, da prisforskellen
ikke er så stor endda.

Fundet på edbpriser
http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1364617928

Mvh. Jesper

Fra : Jimmy Teilmann

Dato : 31-01-02 13:59

Har læst en test hvor der ikke er den store forskel på 128mb G3 kort og 64mb
versionerne. Det er vist bare et reklamefremstød.

Så find en G3 Ti200 de findes i samme prisklasse som du omtaler. Men regn
ikke med at de kan overclockes.

Men hvis det ikke er til det vilde 3D-grafik, så køb et billigt G2 MX400
kort. Kanonydelse for pengene, men hvis du vil spille 3D-spil det næste års
tid så hedder det G3.

-Jimmy