AD&D 2ed
Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 30-01-02 21:17

jeg har et lille spørgsmål som går på AD&D 2ed.... Er det slet ikke muligt
at købe køber fra 2ed mere? Er de helt stoppet med at laver dem? Og hvorfor?

_________________________________________ Mikkel Petersen ICQ#:95042438
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314295042438
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/95042438

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 30-01-02 23:03

"Mikkel H. Petersen" <Mikkel@fritzen.dk> skrev:

> jeg har et lille spørgsmål som går på AD&D 2ed....
> Er det slet ikke muligt at købe køber fra 2ed mere?
> Er de helt stoppet med at laver dem? Og hvorfor?

Wizards of the Coast (som købte TSR) har lavet 3rd Edition D&D, og derfor
laver de ikke mere 2nd Edition .-- det ville være at konkurrere med sig
selv. De fleste er også enige om at 3rd Edition-reglerne er meget bedre
(mere strømlinede, mere fleksible).

--
Klaus Æ. Mogensen
http://hjem.get2net.dk/Klaudius

"I respond to three questions," stated the augur.
"For twenty terces, I phrase the answer in clear and actionable language;
for ten I use the language of cant, which occasionally admits of ambiguity;
for five, I speak a parable which you must interpret as you wish;
and for one terce, I babble in an unknown tongue."
- Jack Vance, "The Dying Earth"

Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 30-01-02 23:27

Ja men det synes jeg ikke....

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 31-01-02 10:10

"Mikkel H. Petersen" <Mikkel@fritzen.dk> writes:

> Ja men det [at D&D 3e er bedre end AD&D 2e] synes jeg ikke....

Du kan købe brugt AD&D 2e materiale i kilovis nu da mange går over
til 3e. Prøv at gå ind i Fantask eller en af de andre spilbutikker,
eller prøv at lede i køb/salg websider eller nyhedsgrupper.

   Torben Mogensen (torbenm@diku.dk)

Fra : Mayor_Tom

Dato : 31-01-02 09:12

> De fleste er også enige om at 3rd Edition-reglerne er meget bedre
> (mere strømlinede, mere fleksible).

Ja, og det er også blevet meget lettere at spoile...

/Morten Nørgaard, TRoA