Erfaring med David Silver Spares.
Fra : Carl

Dato : 30-01-02 21:54

Er der nogen der har købt dele hos David Silver Spares.
Hvad koster det i porto og ekspeditions gebyr.
ps. tingene jeg mangler vejer ikke ret meget.

Mvh Carl

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 30-01-02 23:02

"Carl" <Carl@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der har købt dele hos David Silver Spares.
> Hvad koster det i porto og ekspeditions gebyr.
> ps. tingene jeg mangler vejer ikke ret meget.
>
> Mvh Carl

det bliver sendt med ups MEN det ligger fragten til INDEN de udregne momsen
så det kan blive en lidt dyr affære....
(min far købte en bagskærm til hans cb750k7 til £69 den kostede £104! med
moms og fragt)
mvh Claus
honda mvx250f til salg og honda cb750f2 i 10-12 papkasser

Fra : Michael K.S.

Dato : 31-01-02 00:09

On Wed, 30 Jan 2002 21:53:50 +0100, "Carl" <Carl@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har købt dele hos David Silver Spares.

Ja en del har jeg købt.

>Hvad koster det i porto og ekspeditions gebyr.

Generelt synes jeg det har været billigt,men jo mindre du køber jo
dyrere vil det jo relativt forekomme.De pakker jeg har fået har altid
været nogle ½-store nogle,kåbedele m.m. hvor prisen så vidt jeg lige
erindrer har været i omegnen af 150,- kr for selve pakken,hvilket set
i lyset af den opnåede besparelse har været en bagatel.Men det er
sådan set meget nemt du spørger dem da bare,de opgiver gerne en
fragtpris og har specialaftale med et kurerfirma (UPS vist) og prisen
som sagt sædvanligvis ganske fair.

-M

Fra : OK

Dato : 31-01-02 19:22

Jeg har også handlet der.
Du spørger dem blot (gerne via email) hvad den samlede pris incl. fragt og
moms bliver inden du accepterer tilbudet. De svarer gerne, og du kan dermed
hurtigt regne ud om det kan betale sig.

M.v.h. Ole
CB900F