cd til creative dxr2 mpegkort
Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-01-02 21:00

Hejsa,
jeg har et creatice dxr2 mpegkort liggende og flyde.
Jeg havde engang cdén til det med creatives afspiller på, men den er blevet
væk.

Der skulle vel ikke være en venlig person der kunne skaffe mig denne
afspiller ?

mvh

Thomas Jensen

Fra : filmgalknaegt

Dato : 09-05-02 23:02

"Thomas Jensen" skrev d. 30-01-02 21:00 dette indlæg :
> [...]
blevet
> væk.
>
> Der skulle vel ikke være en venlig person der kunne skaffe mig denne

Hej!
Jeg har selv Dxr2, og jeg kan bare sende dig en kopi af cd'en. Du får
lige mit kontonummer, så kan du bare sætte en 10'er ind som betaling for
cd-rom'en. Send mig lige din adresse først på:
filmgalknaegt@yahoo.dk
Registreringsnummer: 3523 Kontonummer: 3523107534

Du ved tilfældigvis ikke noget om følgende problem:
Jeg har problemer med tv-out stikket. Det har seks stik (inkl. det sorte
i bunden), men s-vhs har kun fem. Jeg har ødelagt det medfølgende tv-out
stik. Er stikket længst til højre et video-out stik eller audio-out
stik?

Med venlig hilsen
Simon

http://www.kandu.dk/