Nybeg. hjælp til Frontpage extention
Fra : Peter Boje

Dato : 30-01-02 19:19

Endnu en nybegynder - i mere en én forstand gråhåret:

Har lige fået opdateret mit websted med Frontpage extention.

Efter at jeg har uploaded alle siderne igen, gives der kun adgang til
siderne v.h.a. angivelse af bruger id samt kodeord.
Det var jo ikke lige meningen, da siderne jo skulle være "offentlig"
tilgængelig.
Hvad har jeg gjort forkert?

Webstedet er oprettet i et "træ":

1. User
2a. db
2b. wwwroot
3. vti directories.

på forhånd tak.

peter boje

boje@darum.dk

www.darum.dk (men p.t. nede)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-01-02 22:08

Hvis det er når du browser til siden med IE eller lignende er
sikkerheden sat forkert op. Kontakt supporten hos dem der hoster dit
Web og bed dem rette det.

Fra : Axel Nielsen

Dato : 30-01-02 22:45

Hej Peter
Har du brugt et FTP program?

Axel

Fra : Peter Boje

Dato : 31-01-02 22:08

Hej begge

ja brugte FTP først, men fandt ud af at indstillingerne til rettigheder
kunne indstilles i Frontpage. Min udbyder havde sat det op forkert fra
starten.

Findens under Funktioner/sikkerhed

tak for hjælpen

mvh Peter