Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vfr750 vs zzr600
Fra : Kim K

Dato : 30-01-02 17:54

Jeg har endnu ikke fået en prøvetur på nogen af de ovennævnte men hvad kan i
anbefale?
skal lige nævnes at her tænkes tilbage på årgange som kan købes til max
68000kr
altså for hondaens vedkommende den gamle uden proarm og kawa'en indtil
omkring '94
andre forslag er også velkomne.... er bare ikke rigtig til gsx eller gsf

Har forresten set et sted i dk som oprettede stel, nogen der ved hvem det
er?

Mvh Kim
som forøvrigt har en cbx550 til salg som ingen gider købe...så jeg kan få en
anden mc

Fra : Kim K

Dato : 30-01-02 18:05

shit fik lige sendt den i en forkert gruppe... sorryyyy