Nummerplade holder/skilt. Hvor?
Fra : Asger Steffensen

Dato : 30-01-02 17:32

Jeg ved godt det har været diskuteret et utal af gange, men jeg kan ikke
finde tråden(e).
Hvor kan man få lavet sig en nummerplade holder med en tekst på?

Asger
ZX-10

Fra : Tommy Fer

Dato : 30-01-02 19:47

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde tråden(e).
> Hvor kan man få lavet sig en nummerplade holder med en tekst på?

Tjae Morten Juel Brægede højt om han ville få dem lavet... men det er vist
gået i sig selv....

Jeg har en af laminat under min plade... den er faktisk meget køn, fik den
sådan på 3 hånd... så ved ikke hvorden er fra... men det var da noget man
kunne producere selv???

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-01-02 20:26

Blå øgler fra Mars tvang Asger Steffensen til at skrive:

> Jeg ved godt det har været diskuteret et utal af gange, men jeg kan ikke
> finde tråden(e).
> Hvor kan man få lavet sig en nummerplade holder med en tekst på?

Tjeh, hvis nu du selv kan save noget plastikplade ud, så er der jo bare at
sætte noget klistermærkegejl på
Måske gruppes klistermand gider at skæreplotte (o; dk.fritid.motorcykel
ud i hvid skrift, så de kan klistres på en sort plastikplade Det var jo
en nem og portovenlig måde og sort plastik er jo ikke svært at få fat i og
klistermærkerne skal nok holde.
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Hans Olsen

Dato : 31-01-02 07:19

Hej
Tjahhh en mulighed er jo stadigvæk denne:
www.honet.dk
jeg ved godt de ikke er gratis, men der er også en del arbejde i den, da
nummerpladen er nedfældet i pladen.
teksten kan ikke være så lang.
MVH
HO
ps det er helt på privat basis

Fra : Morten Dahl

Dato : 31-01-02 16:57

> [...]
> Måske gruppes klistermand gider at skæreplotte (o; dk.fritid.motorcykel

> ud i hvid skrift, så de kan klistres på en sort plastikplade

Hmm er det mig der skal til at vågne op til dåd??

-
Morten dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-01-02 18:12

Blå øgler fra Mars tvang Morten Dahl til at skrive:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm er det mig der skal til at vågne op til dåd??

Nu du selv tilbyder det

Fra : m.poll

Dato : 31-01-02 19:13

Hej Alle

Hvis det er dk.fritid.motorcykel skiltet, lavede jeg et i lllustrator sidste
år. Det ligger i PDF format på min side så der kan i hente det, og få det
lamineret.

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL 1000 Falco