Herlig forårsdag i Kbh. !!
Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-02 17:17

Solskin, 8 grader, tørre veje afvasket for salt. Hilste på 3 andre MC'ister.
Kan være nogen var fra DFM?

Mvh Thomas

SV650S

Fra : Kim K

Dato : 30-01-02 19:43

Jeg har også været ude at tøffe rundt idag. Mødte kun 2andre.

Da jeg var på vej hjemaf på motorvejen med lidt over det måske snart
vedtagne km/t på motorvej . Ser jeg i mit rystende spejl noget der ligner et
1-lygter, jeg skifter i samme øjeblik fra overhaling til midtersporet-og den
lygte som jeg havde erklæret for mc gjorde ligeså.
Næste tanke i mit hoved var "shit!!!!!" greb derfor bremsen og tøffede
borgerligt. Da jeg har gjort det omkring 30sekunder , hører/ser jeg
1-lygteren komme accelrerende forbi. "Pyha" tænkte jeg og accelrerede igen
men holdt mig dog pænt bag denne mc, som viste sig at være politi-mc ved
overhalingen af mig.

Mange herfra
Kim

Fra : S.G