Andet multimedie
bentjuul 3670
QuarkXPress 3.3x
Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-11-00 09:29

Er der nogen der har erfaring med at køre QuarkXPress 3.3x under
WinME / Win2000 ???

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Erik Thorsen

Dato : 28-11-00 12:42

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med at køre QuarkXPress 3.3x under
> WinME / Win2000 ???
Ja, den virker ikke med w2k, desværre.
hilsen erik thorsen

Fra : Claus Nybroe

Dato : 28-11-00 19:11

Jeg kører 4.1 unden win 98 se. Det virker fint. Var på trykkeriet i dag, og
de åbnede den let på deres Mac.

--
Claus Nybroe
http://www.windmission.dk

Fra : N/A

Dato : 29-11-00 13:22

Fra : Erik Thorsen

Dato : 29-11-00 13:22

> Kan man opgradere fra 3.3 til 4.X?? og hvad koster det (cirka)
>
> Jeg spørger for en ven der skal have ny computer og han er bange for
> at programmet ikke kan køre på winme 2K eller 98. Quark.com afviser
> kan ikke rigtig hjælpe da de mener han bør "prøve" sig frem. De
> supporterer ikke længere 3.3

Der er desværre igen af quark'erne der kan køre på w2k. Jeg har prøvet
alt - alt siger jeg
hilsen erik thorsen

Fra : Svendsen&Jensen

Dato : 29-11-00 21:08

"Erik Thorsen" <thorsen@fiskeringen.dk> skrev i en meddelelse

> "Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er desværre igen af quark'erne der kan køre på w2k. Jeg har prøvet
> alt - alt siger jeg
> hilsen erik thorsen

Jeg kører Quark 4.0 på Win Me - med lidt fedteri i "Egenskaber for
tastatur - Sprog" - Sprog Engelsk (USA) Layout Dansk - så virker det! Min
Quark er engelsk.
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Eklund Jensen

Dato : 09-12-00 20:58

Hejsa!

> Der er desværre igen af quark'erne der kan køre på w2k. Jeg har prøvet
> alt - alt siger jeg

Jeg køre med Quark 4.1 på win2k og det virker fint..

Mvh.
Martin
martin@eatfish.dk