Jingle til Sportslørdag
Fra : SuperR

Dato : 30-01-02 15:48

Er der nogle der kan fortælle mig hvad det er for noget musik der blev brugt
til jingle i sportslørdag i slutningenm af firseren...Du ved med Tommy
Troelsen og alt det der. Så vidt jeg ved hedder bandet der har lavet
musikken "Mezzoforte", men hvad hedder nummeret.

Fra : Studiet - Radio limf~

Dato : 30-01-02 15:51

"SuperR" <superrallo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Troelsen og alt det der. Så vidt jeg ved hedder bandet der har lavet
> musikken "Mezzoforte", men hvad hedder nummeret.

Garden Party

Eller "George Duke" med "Reach Out"

Claus

Fra : SuperR

Dato : 30-01-02 15:59

Det var den der var før Garden Party... så det er nok George Duke.... Tak
for hjælpen !

Fra : SuperR

Dato : 30-01-02 16:07

Jeg er ked af det men det er heller ikke George Duke med Reach For It. Det
lyder mere ála Garden Party fra "Mezzoforte" men det er ikke den som jeg
udemærket kan huske at de brugte. Jeg tror det var den før Garden Party, den
var i samme tempo og i samme stil. Men det er selvfølgelig svært når jeg
ikke lige kan nynne den.

Fra : Studiet - Radio limf~

Dato : 30-01-02 16:17

> [...]
den
> var i samme tempo og i samme stil. Men det er selvfølgelig svært når jeg

Det er måske "Reach out"? Det er i hvert fald ikke "Reach for it".

Fra : Troels

Dato : 30-01-02 16:19

> Men det er selvfølgelig svært når jeg
> ikke lige kan nynne den.

Lav en mp3! Det er altid så sjovt at høre folk nynne sange de _næsten_ kan
huske

/Troels

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-01-02 17:19

På et tidspunkt brugte de nogen Phil Collins menb jeg kan ikke huske hvilket
nummer

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-01-02 18:03

Michael Petersen wrote:

> På et tidspunkt brugte de nogen Phil Collins menb jeg kan ikke huske hvilket
> nummer

Det må næsten være den med trompeten du tænker på.
Det var "Something Happened On The Way To Heaven".

/Robert

Fra : QuickMic

Dato : 30-01-02 22:26

SuperR <superrallo@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vDT58.8806$Eu2.949484@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Troelsen og alt det der. Så vidt jeg ved hedder bandet der har lavet
> musikken "Mezzoforte", men hvad hedder nummeret.

Nope, det er ikke den du mangler.
Prøv at lede efter Mory Kante med Yeke yeke yeke.........det er med garanti
den du søger.

QM

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 31-01-02 00:57

QuickMic skrev:

> Prøv at lede efter Mory Kante med Yeke yeke yeke........
> det er med garanti den du søger.

Det er vist rigtigt, at både Phil Collins- og Mory Kante-nummeret har
været med i Sportslørdag i nyere tid, men jeg tror nu alligevel ikke, at
det er det nummer, "SuperR" (?) søger ...

Jeg har lavet en lille indspilning af hovedtemaet fra den melodi, jeg
tror det er. Jeg kender desværre heller ikke titlen:
http://filmsvar.dk/sport.mp3 (113 kb)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Michael Westi

Dato : 31-01-02 01:22

Det var George Duke der blev brugt i Sportslørdag. Fra albummet "Guardian of
the lights" 1983. Der blev brugt 2 numre fra albummet. "Overture" og "Reach
out".

Mvh Michael

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3a11v$7tq$1@sunsite.dk...

Fra : SuperR

Dato : 31-01-02 14:11

Det er lige præcis det her nummer... bare der var en der viste hvem der har
lavet det og hvad nummeret hedder.

Hilsen

SuperR

Fra : Studiet - Radio limf~

Dato : 31-01-02 14:21

> Det er lige præcis det her nummer... bare der var en der viste hvem der
har
> lavet det og hvad nummeret hedder.

Som jeg ha skrevet før: det ER "George Duke" med "Reach out". Jeg er 100%
sikker.

mvh Claus

Fra : SuperR

Dato : 31-01-02 14:41

Tusind tak til radio Limfjorden og undskyld jeg var så stædig det er præcis
det nummer med George Duke der hedder Reach Out..... Tak for hjælpen

Fra : Jacob E

Dato : 31-01-02 23:40

Skal du bruge det til noget bestemt, siden jeg såmænd har pladen?

Mvh Jacob E.

Fra : SuperR

Dato : 01-02-02 11:48

Jeg havde tænkt mig at drikke en øl til nummeret og mindes de gode gamle
dage.
Jeg har allerede fået fat i nummeret ellers tak for hjælpen.