Vandkøling af GF3
Fra : Klaus Jensen

Dato : 30-01-02 15:12

Hej NG

Jeg har det billeder af adskillige GF3 kort, og da virker det somom, at de
er kølet anderledes end f.eks. GF2 kortene. Det ser mere voldsomt ud.
Mit spørgsmål er, om det er muligt at bygge vandkølig på en GF3 kort?
(Jeg overvejer det billige Palit MicroSystems GF3 TI200 128MB DDR)

Mvh
Klaus

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-01-02 15:53

Klaus Jensen wrote:

> Hej NG
>
> Jeg har det billeder af adskillige GF3 kort, og da virker det somom, at de
> er kølet anderledes end f.eks. GF2 kortene. Det ser mere voldsomt ud.

Det er nok primært fordi ramen bliver kølet og så af marketing hensyn.

> Mit spørgsmål er, om det er muligt at bygge vandkølig på en GF3 kort?
> (Jeg overvejer det billige Palit MicroSystems GF3 TI200 128MB DDR)

Hvorfor dog ikke. Se fx.
http://gamershq.madonion.com/articles/aquacoolerreview/

Mvh

Bruno

Fra : Per Larsen

Dato : 30-01-02 22:15

hvis du skal OC med vandkøling, hvorfor så ikke tage et kort med bedre ram
på?`.
dvs. gå efter et kort det er sikkert at du kan OC en del. jeg har hørt at et
af de Palit kort ikke kunne køre mere end 485mhz på rammen, mit Asus kører
240/540 uden ekstra køling. Jeg siger ikke at det skal være Asus, men tag et
kig på www.Tomshardware.com der er en stor test af Gf kort i Graphics
sektionen.

Mvh. Per