Nogen der ved....?
Fra : Morten Christensen

Dato : 30-01-02 14:34

Hej! Jeg skal ud og købe noget nyt tun til min jog. Jeg havde regnet med at
købe en Malossi sport cylinder, en polini gearing og en malossi variator,
men nu har jeg set at man på www.aprilia-scooters.dk kan få et Hebo 47mm
cylinderkit til 995,-, men der står ikke noget om det, altså hvilken model
det er osv osv....

Det samme gælder for den Hebo variator de har til 600,-.

Så jeg ville gerne høre, om der er nogen der ved lidt mere om de to ting end
der står på siden???

Tingene står forresten under sonic, men det gør jo ikke nogen forskel...

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Klaus G.

Dato : 30-01-02 15:58

> [...]
end
> der står på siden???
>
> Tingene står forresten under sonic, men det gør jo ikke nogen forskel...

Send en mail til dem...

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-02-02 17:06

Det har jeg nu gjort, og de fortalte mig at cylinderkittet er et Hebo
Foundry 70ccm... (jeg fået et mandag, samt en Malossi gearing...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522