Abres les ojos
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-01-02 13:47

Hejsa
Jeg kan ikke finde den på dvd i Europa?
Nogen der ved hvor den kan købes?
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-01-02 14:03

Morten Bowman Hansen <bowman@stofanet.dk> escribió en el mensaje de
noticias eoqf5u0f26rkcvcpbi8v9bjl51r04pj2sl@4ax.com...
> Hejsa
> Jeg kan ikke finde den på dvd i Europa?

Muligvis fordi det staves: "Abre los Ojos" ? Kik i de Spanske internet
butikker som f.eks http://www.dvdgo.com/

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-01-02 14:07

On Wed, 30 Jan 2002 14:03:09 +0100, "Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac>
wrote:

> [...]
>noticias eoqf5u0f26rkcvcpbi8v9bjl51r04pj2sl@4ax.com...
>
>Muligvis fordi det staves: "Abre los Ojos" ? Kik i de Spanske internet

Hæhæ måske
Well nu fandt jeg den sørme.
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-01-02 14:21

wrote:

> [...]
>noticias eoqf5u0f26rkcvcpbi8v9bjl51r04pj2sl@4ax.com...
>
>Muligvis fordi det staves: "Abre los Ojos" ? Kik i de Spanske internet

Så er den bestilt
Det hjalp ikke det store at stave rigtigt! Jeg kunne ikke finde den i
andre butikker. Ærgerligt for forsendelsen var da ikke helt billig fra
Spanien
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 30-01-02 15:41

"Morten Bowman Hansen" <bowman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så er den bestilt
> Det hjalp ikke det store at stave rigtigt! Jeg kunne ikke finde den i
> andre butikker. Ærgerligt for forsendelsen var da ikke helt billig fra
> Spanien

En anden gang kan du bruge http://www.mundolaser.com/ , de er lidt
billigere både med DVD'er og porto (bliver sendt anbefalet) og en
flinker fyr der har butikken - Der var lidt problemer med min sidste
ordre hos dem, men det rettede han hurtigt og har lovet mig gratis
forsendelse på min næste ordre fra dem

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-01-02 16:33

Ole Kofoed <news@dvd-basen.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c58056e$0$89098$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> En anden gang kan du bruge http://www.mundolaser.com/ , de er lidt
> billigere både med DVD'er og porto (bliver sendt anbefalet) og en
> flinker fyr der har butikken

Btw, Har du faaet set Torrente 2: Mision en Marbella, og hvad syntes du
om den Ole?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 30-01-02 21:45

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> Btw, Har du faaet set Torrente 2: Mision en Marbella, og hvad syntes
du
> om den Ole?

Hehe, den levede helt op til forventningerne, hvor etteren havde sine
døde perioder var grinene spredt godt ud over 2'eren - vi var 5 der så
den og vi skraldgrinede igennem hele filmen (well, vi havde også
indtaget en del alkohol som nok øgede stemmingen) og måtte tit spole
tilbage for lige at se en scene i reprise. Nu håber jeg ikke at
morskaben skyldes at man (u)bevist kan genkende sig selv i "svinet" for
større kujon, kylling, mandschauvinist, platugle, egoist, ubehøvlet,
klam, usoigneret og bliv selv ved skal man lede længe efter

Man kan godt se at han har haft flere penge mellem hænderne denne gang,
yderst velproduceret og nogle ganske imponerende actionscener var der
også med.

Nu håber vi den kommer op til Natfilm, så vi kan få den at se på det
store lærred.

Går der rygter om en 3'er i Spanien?

"Sjovt" at de 2 IMHO bedste komedier sidste år skulle komme fra Spanien
og Hongkong ("Shaolin Soccer").

Er der ellers kommet noget spændende ud i Spanien for nylig? Jeg har
købt et par Alex de la Iglesia film: den nye udgivelse af "Day of the
Beast" hvor der denne gang er engelske tekster + den ældre udgivelse
"Muertos de Risa", jeg har dog endnu ikke fået set dem.

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-02-02 13:45

Ole Kofoed <news@dvd-basen.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c585ac3$0$89065$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Går der rygter om en 3'er i Spanien?

Ikke endnu, men det skulle ikke undre mig hvis den kom enddag.

> Er der ellers kommet noget spændende ud i Spanien for nylig?

Tja det er lidt begrenset, men til gengaeld er der en et par stykker der
er lige paa trapperne. Jeg har ingen konkrete realeasedates paa DVD, men
der er tale om film der har haft bif-premiere indenfor sidste halve aar:

Intacto: http://us.imdb.com/Details?0220580
Debutfilm af Juan Carlos Fresnadillo en yderst sevaerdig thriller

Lucia y el Sexo: http://us.imdb.com/Details?0254455
Dejlige Paz Vega Goer det rigtig godt i en film med staerke erotiske
undertoner.

Der er flere paa vej, jeg skal nok skrive lidt om det naar jeg faar tid

> Jeg har
> købt et par Alex de la Iglesia film: den nye udgivelse af "Day of the
> Beast" hvor der denne gang er engelske tekster

Ah den nye udgave a Dia de la Bestia er aldeles pragtfuld. De boer du
glaede dig til.

>+ den ældre udgivelse
> "Muertos de Risa", jeg har dog endnu ikke fået set dem.

Den har jeg endnu ikke set, men "El Gran Wyoming" er naesten altid
morsom.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-02-02 14:01

On Mon, 4 Feb 2002 13:44:33 +0100, "Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac>
wrote:

> [...]
>
>Lucia y el Sexo: http://us.imdb.com/Details?0254455
>Dejlige Paz Vega Goer det rigtig godt i en film med staerke erotiske

Det er jo gode gamle Medem
Han har lavet nogle fremragende film : Det røde egern, Tierra og De
elskende ved Polarcirkelen har jeg set. De er kanon film.
Er der håb for at den kommer op herhjemme, det gjorde De elskende jo?

Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-01-02 16:59

On Wed, 30 Jan 2002 15:40:41 +0100, "Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk>
wrote:

> [...]
>flinker fyr der har butikken - Der var lidt problemer med min sidste
>ordre hos dem, men det rettede han hurtigt og har lovet mig gratis

Det er dælme en spartansk side
Men vil jeg huske næste gang. Men det er ikke nemt at se
specifikationerne på dvd'erne? Det er nu lidt træls.

Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 30-01-02 21:48

> Det er dælme en spartansk side
> Men vil jeg huske næste gang. Men det er ikke nemt at se
> specifikationerne på dvd'erne? Det er nu lidt træls.

Man kan jo altid lige tjekke DVD-Go og så placere ordren hos Mundo. Men
desværre kan man ikke helt stole på DVD-Go's oplysninger, jeg fik købt
Amores Perros fordi der på det tidspunkt stod der var engelske tekster -
det var der ikke (Er det en du kan skaffe mig af med Lars?, jeg er
villig til at bytte med næsten hvad som helst, bare der er engelske
tekster?).

Mvh.

Ole