decimaltabulering i Word
Fra : Majbritt Hansen

Dato : 30-01-02 10:40

Hej

Hvordan laver man en decimaltabulering i Word der gælder til engelsks tal,
hvor der skal tabuleres efter punktum istedet for komma ?

Majbritt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-01-02 11:53

"Majbritt Hansen" <info@mbweb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan laver man en decimaltabulering i Word der gælder til engelsks tal,
> hvor der skal tabuleres efter punktum istedet for komma ?
>
> Majbritt

Majbritt du bør for det første fortælle hvilken Word version du bruger, samt
hvilket styresystem, idet vejledning til dette og de andre spørgsmål vil
afhænge af dette.
Men jeg kan så prøve med den generelle vejledning og håbe at du så kan finde
de rigtige steder i din version.
Ovenstående er afhængig af styresystemet. Du skal via kontrolpanel ind i
Internationale indstillinger. Der kan du ændre decimaltegnet fra , til . Men
det vil så slå igennem i alt andet på pc.en, så der må du afveje fordele og
ulemper.

Kurt

Fra : Majbritt Hansen

Dato : 31-01-02 09:57

Det er Word 2000 samt Windows 2000

Majbritt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-01-02 23:42

"Majbritt Hansen" <info@mbweb.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Word 2000 samt Windows 2000

Tak. Nu kender jeg ikke specielt windows 2000, men det må stadig være noget
med internationale indstillinger i Kontrolpanel - tror jeg nok. Evt. må en
med windows 2000 kunne sige det helt præcist.

Kurt