Die Brücke
Fra : Zeki

Dato : 30-01-02 06:24

Er der nogen der har set subjekt? Går og pønser på at købe den, men er lidt
mistroisk.

http://us.imdb.com/Title?0052654

mvh
Zeki

Fra : Wolfgang

Dato : 30-01-02 10:44

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> wrote in message

> Er der nogen der har set subjekt? Går og pønser på at købe den, men er
lidt
> mistroisk.
>
> http://us.imdb.com/Title?0052654

Jeg så den i 1978 og var dengang begejstret. Det hører dog med til
historien, at jeg kun var 14 år gammel. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at
se den igen.

/w

Fra : Lars Josephsen

Dato : 30-01-02 18:25

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> writes:

> Er der nogen der har set subjekt? Går og pønser på at købe den, men er lidt
> mistroisk.
>
> http://us.imdb.com/Title?0052654

Jeg så den i folkeskolen og husker den som ret god.

Bogen er dog bedre.

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : damn

Dato : 01-02-02 00:27

Zeki skrev i meddelelsen ...
>Er der nogen der har set subjekt? Går og pønser på at købe den, men er lidt
>mistroisk.

Det bør du fandme også være!!

Fra : Wolfgang

Dato : 01-02-02 10:27