Bruckheimer & Simpson styrede 80'erne
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-01-02 23:14

Beverly Hills Cop er simpelthen én af de bedste film nogensinde.

Den har alt !

Castingen er perfekt. Musikken genial, karakterne forrygende morsomme OG
troværdige. Den formår at blande action og humor, så det bare FUNGERER.

OG......vi ta'r den lige igen, for de langsomme..........musikken er
fantastisk !

Og den DVD udgave. Fucking hell, hvor er den afsindig fantastisk.

The heat is most definately ON.

Ronny Cox burde være med i endnu flere film. Han styrer i Beverly Hills Cop,
RoboCop, og Total Recall !

Giv Top Gun samme DVD behandling, Paramount, og vi er venner.

Liet. Bogomil Aka. Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-01-02 00:14

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk>
> Beverly Hills Cop er simpelthen én af de bedste film nogensinde.

Tænk, jeg troede bare, det var en tidstypisk, men under-
holdende film af den slags, man nemt kan glemme, når man
ser andre og bedre film.

> Den har alt !

Alt? Den har ikke nogen fortolkningslag, ingen tanker om
livet, ingen større relevans for folks liv udover de par timer,
man kan bruge på at se den. Altså har den ikke alt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Anders And

Dato : 30-01-02 08:09

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk>

--SNIP--

> Alt? Den har ikke nogen fortolkningslag, ingen tanker om
> livet, ingen større relevans for folks liv udover de par timer,
> man kan bruge på at se den. Altså har den ikke alt.

Det er godt at smag er forskellig. Hvis der er en film med det som du
skriver her over tror jeg ikke det er noget for mig. Så det der med "den har
alt" skal vist ses fra den person som skriver det. Og nej jeg syntes ikke at
Beverly Hills Cop er FiLmEn i mit liv.

Kim

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-01-02 12:05

"Anders And" <No@mail.com>

> Det er godt at smag er forskellig. Hvis der er en film med det som du
> skriver her over tror jeg ikke det er noget for mig. Så det der med "den har
> alt" skal vist ses fra den person som skriver det.

Ja, måske. Men det er nu meget sjovt at fluekneppe.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : damn

Dato : 01-02-02 00:30

Hvad betyder det at fluekneppe??

Fra : Jesper Winding

Dato : 01-02-02 08:22

At tæske langhalm på detaljer og småtterier i en sådan grad, at det kan
virke absurt. (men kan også være både sarkastisk og sjovt).

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-01-02 10:25

> Tænk, jeg troede bare, det var en tidstypisk, men under-
> holdende film af den slags, man nemt kan glemme, når man
> ser andre og bedre film.

Tænk, så har du osse lært noget i dag.

> Alt? Den har ikke nogen fortolkningslag, ingen tanker om
> livet, ingen større relevans for folks liv udover de par timer,
> man kan bruge på at se den. Altså har den ikke alt.

Den har alt en film behøver.

Thomas

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-01-02 14:25

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Castingen er perfekt. Musikken genial, karakterne forrygende morsomme OG
> troværdige. Den formår at blande action og humor, så det bare FUNGERER.

Den har det, en high concept-film skal have: En historien, der kan koges ned
til "twenty-five words or less", en populær skuespiller med masseappeal i
hovedrollen og et fængende hit-soundtrack. Det er en vare beregnet til at
kunne sælges i 30 sekundersreklamespots over hele verden - derfor er
fremdriften også stærkt visuelt orienteret. Det er nøjagtigt samme formel
som Top Gun, Days of Thunder og resten af Bruckheimer og Simpsons
produktioner er skåret over.

MVH
Jens

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-02 00:29

nu har jeg læst alle indlæg i denne tråd og ventede på at en skrev
"Simpsons?!... de kom da først i 89?", men det lader til at alle er
filmkendere med stort.M

sniper_Nolight

Fra : Wolfgang

Dato : 31-01-02 10:10

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> nu har jeg læst alle indlæg i denne tråd og ventede på at en skrev
> "Simpsons?!... de kom da først i 89?", men det lader til at alle er
> filmkendere med stort.M

Nok til at vide, at Simpsons først officielt kom 14. januar 1990 - pilot'en
blev vist i julen '89 på Fox

/w

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-02 11:32

"> Nok til at vide, at Simpsons først officielt kom 14. januar 1990 -
pilot'en
> blev vist i julen '89 på Fox

der kan du bare se