Dublin..
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 29-01-02 21:44

Hejsa !

nogen der har erfaringer med billige B&B/Hostels i Dublin ?!?!

- jorgen

Fra : Katsen

Dato : 31-01-02 22:22

Da jeg for 3 år siden var i Dublin (vi var en større gruppe) boede vi på
Jacob's Inn : http://www.guidetodublin.com/accom/s_jacob.htm

Ganske udmærket og centralt :)

katsen

Fra : Lars

Dato : 09-02-02 18:00

Der er vildt mange B&B i Dublin, var der for en mdr. siden, fin by.
Boede selv i Swords 1000m fra lufthavnen på Travellogde. Fint sted, men lidt
dyrt ca600kr pr nat

yderligere oplysninger gives gerne

mvh
Lars