Luftfoto
Fra : Biker-Man

Dato : 29-01-02 22:16

Hej NG

Jeg fandt et sted på nettet for et stykke tid siden, hvor man kunne se hele
danmark fra luften, og zoome ind, man kan zoome så meget ind at man kan se
de enkelt huse.

Nu er problemet bare at jeg ikke fik den gemt som foretrukne, og ikke kan
huske hvad siden hedder.

Håber at der en der kan hjælpe mig.

Mvh
Thomas

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-01-02 23:13

On Tue, 29 Jan 2002 22:16:02 +0100, Biker-Man wrote:

> [...]
>de enkelt huse.
>
>Nu er problemet bare at jeg ikke fik den gemt som foretrukne, og ikke kan

Skulle det være www.kortal.dk?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 30-01-02 19:36

Kurt Hansen wrote:

> Klip
>
> Skulle det være www.kortal.dk?
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Nej, den er god nok.

Men hvis du som jeg bruger Netscape vil de ikke vise noget for dig.!

De blokerer tilsyneladende adgangen for alle andre en Bill Gates' kunder.

Mvh. Jørgen

--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Emil

Dato : 03-02-02 14:04

On Tue, 29 Jan 2002 23:13:18 +0100, Kurt Hansen wrote:

>Skulle det være www.kortal.dk?

Efter installationen af Kortals lille programpakke, påstår den
hårdnakket, at jeg mangler MFC42.DLL. Hvor finder jeg den?

Jeg har installeret VB-script understøttelse (Explorer 5.5 dk).

m.v.h. Emil

Fra : Poul Christensen

Dato : 30-01-02 21:53

"Biker-Man" <tvn@linux.eucsyd.dk> skrev i en meddelelse news:3c57111c$0$89079$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> danmark fra luften, og zoome ind, man kan zoome så meget ind at man kan se

Hej
Nogle amter og kommuner giver adgang til luftfoto's via deres hjemmesider, bl. a. under underskrifter "GIS"(Geografisk Informations System)

Prøv der

PoulC
poulc@ofir.dk

Fra : Ledøje Udlejning