et godt program til hjemmesider
Fra : Spørge-Jørgen

Dato : 29-01-02 21:40

Er CoffeeCup et godt hjemmeside program? det skal nemlig helts være rimelig
nemt - med funktionerne indbygget som java osv. og det skulle det have.

Eller er frontpage bedre?

Fra : alice_trauelsen

Dato : 29-01-02 22:19

Hej
Jeg kender ikek CoffeeCup men bruger selv frontpage 2000. Jeg syntes det
er nemt, jeg har lært mig det selv ved at læse de små hæfter man kan
købe for ca. 50 kr. I frontpage kan man lave det uden at tænke på
programsprog, som jeg ikke kan en pind af.
Du kan prøve at se de 2 sider jeg har lavet www.alice-trauelsen.dk og
www.radio-luna.dk og så kan man også bruge programmet til at uploaded
med.

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Andersen

Dato : 29-01-02 22:52

Hejsa....

HVIS du spøger mig...så lær det fra bunden i en text editor....
det er den sikkerest måde at lære at skrive ordenlig HTML..
ellers er dreamweaver et godt produkt(-:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-02 05:09

Tue, 29 Jan 2002 22:51:36 +0100, skrev "Tommy Andersen"
<TA@adr.dk>:

>HVIS du spøger mig...så lær det fra bunden i en text editor....
>det er den sikkerest måde at lære at skrive ordenlig HTML..

Og det er kaffekoppen, såmænd et ganske udmærket program, men
lider af den fejl, som de fleste html-editorer, at den gerne vil
holde sig til gammeldags formatering.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 29-01-02 23:32

> Er CoffeeCup et godt hjemmeside program? det skal nemlig helts være
rimelig
> nemt - med funktionerne indbygget som java osv. og det skulle det have.
>
> Eller er frontpage bedre?

Starter bagfra - frontpage er ikke godt! Det er rodet og koden er usikker og
"Microsoft"-kompatibel.

Brug Stone's Webwriter (www.stoneware.dk) eller Webcoder International
(www.tsw.dk) - det kræver lidt tilvænning, men det er sikrere...

Fra : Michael Bas

Dato : 29-01-02 23:57

Macromedia Dreamweaver 4.0 er toppen!!!

Fra : Bo Dudek

Dato : 30-01-02 00:20

Endnu et program i dyngen, som er super er HTML Kit :)

http://www.chami.com/html-kit/

Men det kræver naturligvis, at du kan /lidt/ html, men idet det har
indbygget autocomplete og mange andre super 'begynder'-funktioner, så
er det ret nemt at gå til. Generelt er det bedste selvfølgelig at lære
HTML fra bunden, da det gør fejlfinding MEGET lettere. Selv
DreamWeaver, som jeg synes er et godt WYSIWYG /What You See Is What
You Get/ program, kan lave fejl, som kun DIN html-kunnen kan rette.

Mvh
Bo Dudek
http://www.bodudek.dk