hvor stor forskel på disse grafikkort??
Fra : poppe

Dato : 29-01-02 19:20

har fået tilbudt at bytte mit gforce 2mx tv-out, til et tnt2 ultra tv-in/out

hvor stor forskel er der på dem??

skal jeg lade være??

--
Dennis
Randers

Fra : Jæver

Dato : 29-01-02 19:44

JA du skal lade være, Geforce2 mx er hurtigere end TNT2 . Det må være en
der vil tage røven på dig.
Jeg "vandt" næsten 30 % i framerates(3dmark) ved at skifte til Geforce2 mx
fra et Winfast TNT Ultra kort.
mx kortet bliver heller ikke så varmt som TNT Utra.
Dette er min egen erfaring. Jeg er lykkelig for mit
mx kort.
-Jæver-

Fra : poppe

Dato : 29-01-02 20:08

fordi jeg spørger er at der er tv- inpå kortet, og det ville jeg gerne lege
med!!!
jeg spiller ikke så meget, men det sker!!

--
Dennis
Randers

Fra : Jæver

Dato : 29-01-02 20:31

"> jeg spiller ikke så meget, men det sker!!

Jamen hvis du går efter tv-in så må du jo vælge
Du kan da sagtens spille med et TNT ultra

Fra : Óðin

Dato : 29-01-02 21:41

"Jæver" <jaever60@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "> jeg spiller ikke så meget, men det sker!!
> >
> Jamen hvis du går efter tv-in så må du jo vælge
> Du kan da sagtens spille med et TNT ultra

Det kommer dog an på, hvor krævende man er.
Vil du spille Ghost Recon i 800x600 32bit farver eller bedre, er et
TNT2ULTRA ikke nok.

Mvh.

/Óðin

Fra : Óðin

Dato : 29-01-02 21:38

"poppe" <poppe@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> har fået tilbudt at bytte mit gforce 2mx tv-out, til et tnt2 ultra
tv-in/out

> hvor stor forskel er der på dem??

Det du får er dårligere, såmænd.

Mvh.