tegneserieforfatter søges
Fra : Tor Fruergaard

Dato : 29-01-02 17:38

Hej med jer

Jeg leder efter en forfatter, der kan bikse en god sammenhængende historie
sammen til mig. Den skal helst ikke være så lang, men den må gerne være
langt ude...

Jeg vil frygteligt gerne lave en tegneserie, men jeg kan ikke finde ud af at
lave en historie der virkelig holder. Jeg ved at I rollespillere er ret seje
til det.

I kan se nogle af mine tegninger her: www.tegninger.com

Jeg har også lige lavet en side til et multikunstner tegneserie projekt, og
det var egentligt det der gav mig lysten til at tegne noget selv, gerne i
samme stil. Jeg har lavet side 9:
http://www.geocities.com/udgang99/alm_com.html

Jeg kunne godt tænke mig at det skulle foregå i et meget fantasifuldt
univers, jo vildere og jo mere syret jo bedre. Jeg syntes at Call of Cthulhu
er rigtigt fedt, men det fedeste ville være at finde på noget selv. Jeg
elsker plottwists og overraskende slutninger (som f.eks Den Sjette Sans) men
det er bestemt ikke noget krav, bare giv fantasien frit løb.

Det vigtigste er at den skal være sjov at tegne, muterede radioaktive
varulve og tentakel monstre er sjovere at tegne end hr. og fru jensen på
skovtur.

Lad være med at skrive 10 A4 sider til at starte med, bare fortæl om jeres
ideer, så jeg kan tage stilling til om det overhovedet er noget for mig. Det
er et fritidsprojekt, og derfor skal historien ikke være særligt lang, for
så bliver vi aldrig færdige
--
Med venlig hilsen Tor Fruergaard - www.tegninger.com

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-02 17:15

Jeg kan kun sige én ting - Gurps i stil med Fallout universet !

For vildt !

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 30-01-02 23:00

"Tor Fruergaard" <tor@tegninger.com> skrev

> Jeg leder efter en forfatter, der kan bikse en god sammenhængende
> historie sammen til mig. Den skal helst ikke være så lang, men den
> [...]

Du kan læse nogle historier jeg har skrevet (4 noveller + første kapitel af
en roman) på hin hjemmeside: http://hjem.get2net.dk/Klaudius

Så kan du se om du vil have mig til at skrive en historie specielt til dig.

--
Klaus Æ. Mogensen
http://hjem.get2net.dk/Klaudius

You live as long as you learn.