Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video8 vs. Digital8 & Hi8
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-01-02 14:06

Hej (som i Hi8, ho-ho)

Til sagen:
Ved nogen af jer om en Sony Digital8 Handycam-videooptager
også kan *afspille* Video8/8mm-bånd - eller kun Digital8 og Hi8?

Mvh.: JG

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-01-02 02:06

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved nogen af jer om en Sony Digital8 Handycam-videooptager
> også kan *afspille* Video8/8mm-bånd - eller kun Digital8 og Hi8?

Hej Jørgen.
I begyndelsen kunne alle Digi8 kameraer afspille de nævnte formater, men
idag er det ikke alle der kan.
Det kan altså lade sig gøre.
MVH Billedhenteren

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-01-02 15:42

"Henrik Nielsen" skrev:

> I begyndelsen kunne alle Digi8 kameraer afspille de nævnte formater,
> men idag er det ikke alle der kan.
> Det kan altså lade sig gøre.

Jeg forstår desværre ikke hélt dit svar. Mener du at det *måske* og
måske *ikke* kan lade sig gøre nu om stunder?

--
Hilsen: Jørgen
http://www.grandt-aarhus.dk - Leverandør til Det Danske Sprog og vavejeg

Fra : Johnny

Dato : 31-01-02 18:58

Jeg har et digital8 kamera ( SONY DCR-TRV 730E) og det kan sagtens afspille
de "gamle" både Hi8 od Video8 bånd.
Har selv afspillet og redigeret flere film der var på Video 8. Ingen
problemer med det...
Mvh Johnny