Lave en installations fil unden MDAC_TYP.E~
Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 29-01-02 13:43

Hej,

Jeg har lavet et program som gør brug af ADO database adgang og har lavet en
instalations fil. Den fylder desværre 10MB og de 7,7MB af dem er
MDAC_TYP.EXE. Findes der ikke et Hack som gør at man kan undvære at
includere MDAC_TYP.EXE i installationspakken. Det vil sige selv bede folk om
at hente den på nettet og installere den først og så derefter installere mit
program?
Kan jeg simpelthen fjerne den fra instalationspakken og setup.lst filen og
så sørge for at folk har installeret den inden mit program komme ind?

Nogen der kender et godt trick?

/Lars

Fra : Peter Thomsen

Dato : 06-02-02 20:02

Jo du kan bare fjerne fluebenet
i mdac boksen i package and deployment
wizard så vil den ikke blive inkluderet i dit
setup program

peter thomsen