Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto af et spindevæv
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 29-01-02 11:16

Hej NG'er

Er der en af Jer der ligger inde med et godt billede af et edderkopspin.

Jeg skal symbolisere noget med netværk og ville gerne bruget et sådant
billede.

mvh

Flemming Løvenhardt

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-01-02 11:33

"Flemming Løvenhardt" wrote:

> Er der en af Jer der ligger inde med et godt billede af et
> edderkopspin.

Er det noget i denne changre du søger..?
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/naturen/insekter(06)/_edderkoppespind-01.html

Der er iøvrigt et 8 - 10 andre billeder edderkopspin, under det pågældne emne.

Husk at læse mine vilkår for brug på forsiden (home).

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-02 16:18

Det der site photo-gallery.dk kører godt nok gaaaaaaaab!

/Martin

Fra : Arneche Photo Design

Dato : 29-01-02 23:16

Du kan da bare få en ordentlig forbindelse.

Arneche Photo Design
DK-8240 Risskov

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-01-02 23:40

Arneche Photo Design wrote:

> Du kan da bare få en ordentlig forbindelse.

Martin ka' godt ha' oplevet problemer, p.t. er serveren belejret af 4
søgerobotter på en gang, og den ene searchtone@ideare.com er ret brutal,
jeg har faktisk overvejet at lukke for dens adgang, men det gør ikke den
store forskel, om serveren skal svare med siden eller et code 404.

Jeg har valgt at skrive til ejerne, jeg har bedt dem om, at de sørger
for, at deres robot opfører sig lidt mere hensigtsmæssig, jeg tror ikke
de har forudset, at robotten kunne støde på web-sites, der indeholder
25.000 filer og fylder 1,7 Gigabytes.

Jeg synes også det vil være dumt at lukke for nogle sogerobottet, for
hvis der ikke er konkurrence på det marked, så vi det lynhurtigt komme
til at koste penge, at blive optaget i søgemaskinerne.