[OTD]: Forslag til ny gruppe: dk.marked.p~
Fra : Rene

Dato : 29-01-02 10:22

Jeg har lavet et oplæg til debat om en ny gruppe:

dk.marked.privat.camping

I dk.admin

Deltag i diskussionen og lad os få den gruppe.

Rene

Fra : Carsten Stage

Dato : 29-01-02 10:56

Rene wrote:

> Jeg har lavet et oplæg til debat om en ny gruppe:
> dk.marked.privat.camping
> I dk.admin

> Deltag i diskussionen og lad os få den gruppe.

En rigtig god idé.

Dog er jeg ikke sikker på, at der er eksisterende trafik nok endnu. Et
argument for at oprette den alligevel kunne være, at det vil forhindre
al ballade når den så skulle oprettes på et senere tidspunkt. Alene
derfor er det en god ide.

Der har været nogle k/s/b indlæg her og ligeledes i dk.marked.privat som
fortjener den foreslåede gruppe.

[XFUT til dk.admin] - hvilket betyder, at dette også sendes til dk.admin
samt at svar på dette havner i dk.admin, hvor debat om gruppeoprettelser
hører til.

Hilsen,
--
Carsten Stage

Camping interesseret?
http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/

Fra : alice_trauelsen

Dato : 29-01-02 11:46

Hej
Jeg er enig og vil gerne støtte gruppen.

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig Hansen

Dato : 30-01-02 20:48

Ja kom bare med en sådan gruppe.

Vh. Stig.

Fra : Torbenth

Dato : 30-01-02 23:20

Rene <_Remove_rene_pryning@hotmail.com> skrev i meddelelsen ...
>Jeg har lavet et oplæg til debat om en ny gruppe:
>
>dk.marked.privat.camping

Fin idé.

Mvh.
Torben

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 31-01-02 10:24

"Rene" <_Remove_rene_pryning@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har lavet et oplæg til debat om en ny gruppe:
>
> dk.marked.privat.camping
>
> I dk.admin
>

> Deltag i diskussionen og lad os få den gruppe.
>
> Rene

En god idé man kun kan tilslutte sig

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jan

Dato : 31-01-02 21:40

Ja lad os få sådan en gruppe

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 01-02-02 02:48

Det ville være fint!

Bente Jørgensen.

Fra : Henrik Høgh

Dato : 01-02-02 07:02

Lad nu denne diskussion foregå der hvor den skal. dk.admin
Denne gruppe er ikke til den slags, og det er ikke denne gruppes brugere der
skal overbevises, det er dem der træffer beslutningen om gruppen skal
startes. De læser dk.admin
Stop denne tråd her, og fortsæt på dk.admin, det får alle mere ud af.

--
Venlig hilsen

Henrik Høgh

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-02-02 08:02

"Henrik Høgh" wrote:

> [...]
> startes. De læser dk.admin
> Stop denne tråd her, og fortsæt på dk.admin, det får alle mere ud af.

Mor'n Henrik.

Du har helt ret. Specielt de korte "Go' idé" indlæg bør være i dk.admin.
Der er dog ikke noget i vejen for at der er en vis debat i denne gruppe,
gerne før OTD sendes i dk.admin. Når så OTD sendes, vil det være smart,
at sætte XFUT til dk.admin i første indlæg, så sker det af sig selv.

OTD = oplæg til debat, er det formelle opslag om at ønske en ny gruppe,
indeholdende helt bestemte ting - se http://usenet.dk for nærmere.

X står for at der krydspostes, at det også sendes til den anden gruppe -
i dette tilfælde news:dk.admin

FUT står for "FollowUp To", opfølgning til - hvilket betyder at svar
automatisk sendes til den nævnte gruppe.

Hilsen,
--
Carsten Stage