E-Mail
webnoob 5265
Hvaff'n exe fil?
Fra : woody

Dato : 29-01-02 10:23

I følge en tidligere message her i gruppen skal man gå ind på
følgende link og downloade exe fil til Agent 1.9.

http://www.forteinc.com/agent/download.php

På den side er der ikke noget med exe filer, jeg skal vel ikke
lade en hel version af 1.9 ned, når jeg i forvejen har
1.8/32.548???

mvh Woody

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-01-02 10:35

"woody" <patjens@adr.dk> wrote in message

> [...]
>
> På den side er der ikke noget med exe filer, jeg skal vel ikke
> lade en hel version af 1.9 ned, når jeg i forvejen har

Jo, du installerer bare oven i din din nuværende Agents bibliotek. Det er
den rigtige side du har fundet. Filen du sikkert skal have fat i, er Agent
1.9 32bit (ca 2 megabyte). Den ligger to forskellige steder, i tilfælde af
at den ene ikke virker:

http://www.hitechgadgets.net/files/forte/agent/a32-19.exe
ftp://ftp.forteinc.com/pub/agent/a32-19.exe

--
- Lars
http://opera.no - the fastest browser on earth!

Fra : Madsen

Dato : 29-01-02 10:44

On Tue, 29 Jan 2002 10:23:20 +0100, woody <patjens@adr.dk> wrote:

> [...]
>
>På den side er der ikke noget med exe filer, jeg skal vel ikke
>lade en hel version af 1.9 ned, når jeg i forvejen har

Jo du skal. Alle 2.5 MB

Mvh Madsen