Suzuki GSXR400 HJÆLP!!!!!
Fra : Peter Andresen

Dato : 28-01-02 22:50

Hej.

Jeg har en Suzuki GSXR400 model GK76a. Tændrørene gnister overhovedt ikke,
og jeg kan ikke se hvad der er galt. Har målt at der er strøm på begge
tændspoler. Er der nogen, der har erfaring med sådan en Suzuki, og som måske
ved hvad det er man skal kigge efter, og om modellen generelt har nogle
svagheder. Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. Peter A.

Fra : Armand

Dato : 29-01-02 00:01

Peter Andresen <spand@paradis.dk> skrev i en

> [...]
> som måske ved hvad det er man skal kigge efter, og om modellen
generelt
> har nogle svagheder. Håber i kan hjælpe mig.

Er jeg synsk??
Læg lige mærke til at jeg ikke kender dig og alligevel kan se at du
kører med NGK rør

Drop dem og knald hvadsomhelst andet på som matcher (Denso?) - NGK
sucks (dør når de druknes - og dét gør de let!), og især til GSXR!!!!

--
Armand.

Fra : Peter Andresen

Dato : 29-01-02 08:04

Har prøvet med andre tændrør, men det hjalp ikke.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-01-02 16:45

"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet med andre tændrør, men det hjalp ikke.

Kabler?
Hætter?

Asger
ZX-10

Fra : SLP/JM

Dato : 29-01-02 08:29

> Drop dem og knald hvadsomhelst andet på som matcher (Denso?) - NGK
> sucks (dør når de druknes - og dét gør de let!), og især til GSXR!!!!

Tja, jeg har ellers hele tiden kørt med NGK på min GSX-R uden andre
problemer end, at de tændrør er p*ssedyre.

--
Susanne

Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-01-02 16:44

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> skrev i en meddelelse news:a35j2u$bb4$1@sunsite.dk...

> Tja, jeg har ellers hele tiden kørt med NGK på min GSX-R uden andre
> problemer end, at de tændrør er p*ssedyre.

Jeg har heller ikke problemer med NGK.

Hvad angår prisproblemet har jeg netop købt 4 nye til en stykpris på 54,-
mod 89,- hos min normale MC-pusher. Og så var det endda dem uden "R"
(radiostøjdæmpning).
Tip: forhør dig hos en mindre forhandler af auto-reservedele. Han har dem
ikke på lager, men han kan, hvis han vil, skaffe dem.

Asger
ZX-10

Fra : SLP/JM

Dato : 29-01-02 17:15

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev > Tip: forhør dig hos en mindre
forhandler af auto-reservedele. Han har dem
> ikke på lager, men han kan, hvis han vil, skaffe dem.

OK, men jeg ved ellers, at jeg kan spare ca. 40 kr. pr. styk ved at købe i
Tyskland.

Susanne

Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-01-02 17:17

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> skrev i en meddelelse news:a36hsg$cbl$1@sunsite.dk...

> [...]
> forhandler af auto-reservedele. Han har dem
>
> OK, men jeg ved ellers, at jeg kan spare ca. 40 kr. pr. styk ved at købe i

Også en mulighed, hvis man er dernede alligevel.

A.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-01-02 21:04

Blå øgler fra Mars tvang SLP/JM til at skrive:

> [...]
> forhandler af auto-reservedele. Han har dem
>
> OK, men jeg ved ellers, at jeg kan spare ca. 40 kr. pr. styk ved at købe i

Hehe, jeg får dem til 25,- stykket hos min stampusher 3 km fra hvor jeg bor
Men nu er jeg jo også en trofast kunde

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 29-01-02 18:05

SLP/JM <MADCAT@c.dk> skrev i en news:a35j2u$bb4$1@sunsite.dk...

> Tja, jeg har ellers hele tiden kørt med NGK på min GSX-R uden andre
> problemer end, at de tændrør er p*ssedyre.

Sikkert!
Men vid at jeg vil være over dig som en høg hvis jeg hører det mindste
rygte

MC-land i Fredericia tog en GSXR 400 (eller var det en 250'er?) ind,
hvortil der fulgte 36 stk. næsten nye NGK-rør!!!

--
Armand.

Fra : FOcs

Dato : 31-01-02 10:36

Hvor køber I denso? Mit link røg fornylig.

FOC

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-01-02 12:08

> Hvor køber I denso? Mit link røg fornylig.

http://www.ks-motor.dk/

signing off.. Martin Sørensen