Form"støbte" såler til skistøvler
Fra : OleJ

Dato : 28-01-02 22:03

Jeg har et par Lange AC8!
Kunne godt tænke mig at få nogle indlægs-såler som sidder 100% til mine
fødder! Problemet er bare at det koster 500,-
Har nogen erfaring med at "lave" dem selv...her tænker jeg på at købe de
specielle såler, og så selv forme dem.

//OleJ

Fra : Michael Vittrup

Dato : 29-01-02 22:45

Fra : Peter Lau

Dato : 15-02-02 12:27

"OleJ" <olj@sol.dk> wrote in message news:<3c55bd5c$0$228$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
> fødder! Problemet er bare at det koster 500,-
> Har nogen erfaring med at "lave" dem selv...her tænker jeg på at købe de

Hej Ole,

Jeg fik lavet et par "Comformable" såler for omkring 200 Fr.
sidste år i Frankrig, så gør det dernede, hvor der er
flere om budet og det derfor sikkert er billigere.

Det er tæt på de bedste 200 kr. jeg nogensinde har givet
ud.

- Peter