Hvor mange kører motocross, enduro eller s~
Fra : Pein

Dato : 28-01-02 21:53

I en tidligere tråd var jeg ved at fyre nogle tal af efter hukommeren, og
jeg huskede kun delvist rigtigt omkring hvor mange der har "license to fun"
i Danmark:

Ca. 2000 kører motocross.
Ca. 500 kører speedway.
Ca. 50-60 stykker kører enduro (maks. 22 har endurolicens gennem Dansk
Enduro Klub).

Mvh. Pein

Fra : Armand

Dato : 29-01-02 00:02

Pein <niels@pein.dk> skrev i en
> [...]
>
> Ca. 2000 kører motocross.
> Ca. 500 kører speedway.
> Ca. 50-60 stykker kører enduro (maks. 22 har endurolicens gennem Dansk

=> Cross ér landets mc-folkesport!

Ærgeligt at du ikke også fik den lille forhærdede skare af RR-piloter
med i samme forespørgsel

--
Armand.

Fra : Pein

Dato : 29-01-02 18:26

"Armand" wrote ...

> => Cross ér landets mc-folkesport!

Det er nok rigtigt.
Men der er desværre stadig for få i forhold til så mange andre sportsgrene.

> Ærgeligt at du ikke også fik den lille forhærdede skare af RR-piloter
> med i samme forespørgsel

Jeg tænker jo slet ikke i de baner
Men jeg spørger da bare igen.
Så vidt jeg husker lå de faktisk på samme niveau som Cross.

/Pein

Fra : Armand

Dato : 30-01-02 21:58

Pein <niels@pein.dk> skrev i en
> "Armand" wrote ...

> Så vidt jeg husker lå de faktisk på samme niveau som Cross.

Næppe!

--
Armand.