hjælp-gs 1000 -bandit 600
Fra : Jimmi Larsen

Dato : 28-01-02 21:16

da jeg er ved at bygge min suzuki gs 1000. om med nye fælge fra en bandit
600
har jeg fået et problem. med at det nye forfælg ikke passer i min forgaffel.
så har jeg fundet ud af at suzuki gsx400rr bremseskiver er ikke så dybt
presset
som 600 er men så viser det sig at på 400 er der to slags skiver som passer

600 fælgen der er en med et lille mål ca 290 eller 320 mm hvilken årg er
disse
fra .håber der er en klog mand der ved noget om dette .da jeg er ved at
bygge den sammen igen som den skal se ud.

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-01-02 07:33

"Jimmi Larsen" <ccc60610@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra .håber der er en klog mand der ved noget om dette .da jeg er ved at
> bygge den sammen igen som den skal se ud.

Umiddelbart vil jeg tro at 290mm er fra den gamle model <´90 og de 320mm er
den nye årgang..

-
MOrten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 29-01-02 09:32

Jimmi du kan prøve at skrive til Per P, han har en gammel bandit til at stå,
og han vil sikkert gerne måle skiverne op for dig.

Men var der ikke mere plan i at sætte en bandit forgaffel på nu du er igang,
for forgaflen på de gale GS'ere er altså noget hø.

Mads Lund
GS750

Fra : Per Pedersen

Dato : 29-01-02 17:02

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message
> [...]
igang,
> for forgaflen på de gale GS'ere er altså noget hø.

Åhhh ja, mand. Som om det er nemt at komme til at måle skiverne på
Bandit´en. Den er pakket væk mellem tre andre cykler og så er der nænsomt
lagt tæpper ud over det hele og pludselig ligger der kåbedele, mosfjerner,
lædertøj, dæk og en masse andet så hvis man skal ind til kernen for at måle
skiverne kræver det en ½ time at grave den fri og det ser ikke bedre ud når
det hele skal på plads igen. Men så kunne det jo være at man fik ryddet lidt
op nu man har det hele endevendt

Summa-su-marum, mon ikke der er en der har en Bandit til at stå der er
nemmere at komme til?? Anyone, der gider hjælpe Jimmi???

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Niels Drewes

Dato : 29-01-02 21:37

"Per Pedersen" <per_p@nospamwanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
når
> det hele skal på plads igen. Men så kunne det jo være at man fik ryddet

Ja men, den gode motorcykelist flytter da hjulene lidt en gang imellem, så
dækkene ikke bliver skæve - ikke?

Vh

Niels

Fra : Per Pedersen

Dato : 30-01-02 18:03

"Niels Drewes" <nd@nospam.get2net.dk> wrote in message

> [...]
> lidt
>
> Ja men, den gode motorcykelist flytter da hjulene lidt en gang imellem, så

Vås og ammestue snak!!

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen