Tyrkietexperten
Fra : kenneth

Dato : 28-01-02 20:52

Er der nogen der har erfaringer, gode som dårlige med charterselskabet
Tyrkietexperten, og flyvning med Onur air.
Deres hoteller samt priser ser ellers ok
ud.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-01-02 21:04

"kenneth" <roed.vip@mail.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaringer, gode som dårlige med charterselskabet
> Tyrkietexperten, og flyvning med Onur air.
> Deres hoteller samt priser ser ellers ok
> ud.

Var med dem i Side for et par år siden.

Som jeg umiddelbart husker det, ingen problemer, og jeg vil mene at hvis der
havde været ville jeg nok have husket det .

Go tur...

Kim

Fra : hoffi

Dato : 23-12-02 10:45

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Madsen

Dato : 29-01-02 21:14

Jeg brugte dem i februar 2001 til en uges-tur til Antalya på Hotel Cender.
Og ingen problemer.

mvh Jens

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 17-02-02 04:57

De er billige, men en dårlig service.
Vi var på bryllupsrejse med hele familien, og det fattede de bare ikke. Så
total ringe service-dem rejser vi ALDRIG med igen.

Jan

Fra : Finn

Dato : 17-02-02 07:33

"Jan.Kristensen" <jk4@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> De er billige, men en dårlig service.
> Vi var på bryllupsrejse med hele familien, og det fattede de bare ikke. Så
> total ringe service-dem rejser vi ALDRIG med igen.

Fordi de ikke gav en gave eller hvad??

Finn

Fra : Polle

Dato : 17-02-02 12:55

Hvorfor var det dårligt??

Polle (Poul)

Fra : Beboerhuset Tousgård~

Dato : 04-03-02 15:47

Man får hvad man betaler for.
Man sparer mellem 40-50% i forhold til andre selskaber, de penge sparer jeg
gerne og bruger på destinationen.
Jeg rejste med dem sidste år og skal rejse igen til april.

Bent Hansen