Color->html
Fra : Micki Dines Jensen

Dato : 28-01-02 19:59

Dav!...

Jeg mangler en funktion til så jeg kan ændre font.color (eks...) til en html
kode...
Altså så jeg får clwhite (eller $12349 hva så end den hedder!) lavet om til
#FFFFFF... how???
Jeg har haft koden før men pågrund af WinXP gik min harddisk i stykker og
alt data blev væk!... så jeg skal starte forfra med at samle
koder/componenter osv ind igen! så forvent at jeg spørger en del i den
nærmeste tid...

C'Ya...

-Splatman
->Stay tuned for my upcomming site SplatNation<-

- It's just as hard to get a Windows machine running perfect as getting the
perfect woman... - i'm the dude that did say that!... yeah believe me...
Splatman!...

Fra : Thor

Dato : 30-01-02 22:21

Her er der en:

function hexcolor( col : integer) : string;
type binarray = array [1..4] of byte;
begin
result :='$'+
inttohex(binarray(col)[1], 2)+
inttohex(binarray(col)[2], 2)+
inttohex(binarray(col)[3], 2);
end;

Fra : Splatman

Dato : 31-01-02 19:42

Tnx... den samme som jeg har haft men ku ik husk den mer...

-Splatman