Hvad siger I til ATI Radeon 7200 vs. Gefor~
Fra : ottesen

Dato : 28-01-02 18:19

Hej gruppe!
Jeg påtænker at købe nyt grafikkort da jeg gerne vil kunne afspille film
over mit fjernsyn. Første (og vigtigste) krav er således at det skal have en
god TV-udgang. Jeg spiller ikke meget 3D shooters, men spiller meget
taktik/strategibaserede spil hvor video og animationssekvenser også
forekommer... Mit system er ret gammelt - det består af en Pentium II
Celeron 300 @ 450MHZ med 128 mb SDRAM. Nuværende kort er et Diamond Viper
550 TNT kort.

Jeg har prøvet at indsnævre det til følgende kort, men andre forslag er
meget velkomne.

ATI Radeon 7200 64 mb. SD-Ram, TV-out
ASUS Geforce 2 MX400, Tv-out

Jeg hælder mest til ATI hvor jeg har hørt at man får mere ydelse for
pengene, men som dog er langsomme med opdatering af drivere. Er der noget i
disse påstande?

Hvad mener I? Hvilket kort bør jeg vælge og giver det overhovedet mening at
smide et af ovenstående kort i min maskine der som sagt er relativt gammel?

/Ottesen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-01-02 18:28

"ottesen" <ottesen@sol.dk> wrote in news:a34150$29d$1@sunsite.dk:

> [...]
> Nuværende kort er et Diamond Viper 550 TNT kort.
>
> Jeg har prøvet at indsnævre det til følgende kort, men andre

Med dit forbrug ville jeg vælge et ATi - eller måske et Matrox kort, de
laver også en ret god TV-out.

Flemming

--

Hvis du ønsker at kontakte mig via email, skal "fjerndette." fjernes
fra mailadressen.