Samsung SGH-A110S
Fra : HSC

Dato : 28-01-02 16:20

Hej Gruppe,
Jeg har lige fået sådan en telefon, og den er såmænd meget lækker. Men der
er 2 ting der går mig på, som nogen måske kan svare på:

1) Hvordan får jeg lavet en ny ringetone til den ? Jeg kan ikke bruge de
sædvanelige "nokia" toner, da man skal tæske "noder" ind i denne telefon ??
Er der nogen der har nogle færdige melodier, evt tips til hvordan man får
lavet en ny ringetone ?

2) Jeg prøver at sætte telefonen op mod min computer via infrarød. Computer
og telefon kan godt finde hinanden, men så snart jeg prøver at bruge Samsung
EasyGSM programmet til at redigere tlf. bog osv. så kommer EasyGSM frem og
siger at den ikke kan åbne porten ??

Håber nogen har et par gode løsninger.