Spil flimrer i XP
Fra : Dennis Andersen

Dato : 28-01-02 15:51

Jeg har idag lagt disse spil ind:
Scooter Pro
Fifa 2002
Soldier of fortune Gold

Scooter pro flimrer i de popup billeder der ligger i spillet f.eks oversigt
over banen.
Fifa er der intet i vejen inden jeg kommer til hvor der skal vælges hvad man
vil, om man vil spille eller afslutte mm, der går skærmen amok, der er store
sorte trekanter firkanter mm der farer over skærmen og så kan jeg ikke komme
længere.
Det er et woodoo 3 kort med de korrekte drivere der bruges og der er ingen
problemer med andre spil som Midtown madnes, CS mfl.
Hvad kan der være galt?

--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : cyperduck

Dato : 03-02-02 12:33

On Mon, 28 Jan 2002 15:50:34 +0100, "Dennis Andersen"
<dennis.l.andersen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Det er et woodoo 3 kort med de korrekte drivere der bruges og der er ingen
>problemer med andre spil som Midtown madnes, CS mfl.

jeg ved ikke hvad der er galt og jeg kan derfor ikke hjælpe dig, men
det er mystisk med spil i XP (nu har jeg godt nok geforce 2 mx 64 mb
grafikkort, så det er selvfølgelig ikke helt ens konfiguration) men
hos mig er grafikken i Midtown Madness simpelthen så dårlig, at jeg
har afinstalleret spillet, hvorimod både scooter og soldier of fortune
kører akkurat som under Me forstået sådan, at jeg ikke kan se nogen
forskel umiddelbart

fifa 2002 har jeg det problem med, at selvom jeg godt kan vælge, at
det skal bruge joypad (jeg har et Logitech wingman rumblepad feedback
og alternativt Logitech wingman attack 2 til commance4 og flightsim)
så, når selve spillet starter, kan jeg kun spille med tastaturet, og
det bliver spillet altså ret dårligt af

af en eller anden grund (sikkert fordi jeg har opdateret mine
grafikkort-drivere) så synes jeg til gengæld at spillet Driver ser
flottere ud i XP, fx udstødningsrøgen ser mere naturlig ud.

det der med kompatibilitet det har jeg ikke prøvet en eneste gang, at
det lort virker til noget, og selvom alle mennesker siger XP er
superfedt, så har jeg tænkt mig at gå tilbage til Me næste gang jeg
formatterer