OS/2 WARP 3 CONNECT købes
Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 28-01-02 14:38

Hej alle

Kan det stadig lade sig gøre at få fat på WARP 3 CONNECT ?

Vi er et par stykker som gerne vil prøve netop denne udgave.

Er der nogle her som evt har et eksemplar som de vil sælge ?

Med Venlig Hilsen

Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-02 22:03

Christian Kristoffersen wrote:

> Kan det stadig lade sig gøre at få fat på WARP 3 CONNECT ?
>
> Vi er et par stykker som gerne vil prøve netop denne udgave.

Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor netop den version?

Nå, men bortset fra det, så har jeg vist både en dansk og en engelsk
version.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 29-01-02 16:27

Ok, hvad skal den Danske version koste? 100 kr ?

/Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-01-02 21:09

Christian Kristoffersen wrote:

> Ok, hvad skal den Danske version koste? 100 kr ?

Hvis du selv kan hente den på Frederiksberg, så OK. Ring eller skriv til
mig for nærmere aftale.

Mvh. Kim Ludvigsen
Tlf. 3886 6086

Fra : Bent Nielsen

Dato : 29-01-02 22:53

Christian Kristoffersen skrev:

> Hej alle
>
> Kan det stadig lade sig gøre at få fat på WARP 3 CONNECT ?
>
> Vi er et par stykker som gerne vil prøve netop denne udgave.
>
> Er der nogle her som evt har et eksemplar som de vil sælge ?

Hvis du vil have lidt hjælp til de seneste opdate som findes er til Warp
Connect, så kan du skrive til mig på "page me" på Http://box2000.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-02 11:06

"Christian Kristoffersen" <chrkrist@*nospam*iname.com> wrote in message
> Kan det stadig lade sig gøre at få fat på WARP 3 CONNECT ?
> Vi er et par stykker som gerne vil prøve netop denne udgave.

Hvad er der specielt ved den udgave?

Udover at det går på net og at fanebladene ser 'rigtige' ud...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 31-01-02 17:50

On Thu, 31 Jan 2002 10:05:40, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

> Hvad er der specielt ved den udgave?
>
> Udover at det går på net og at fanebladene ser 'rigtige' ud...

De faneblade sidder da helt håbløst der ude i siden. .-)

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 31-01-02 21:57

Torsten Balle Koefoed skrev:

> De faneblade sidder da helt håbløst der ude i siden. .-)
Det må da sige at være en smags sag.

BentN

Http://Box2000.dk

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 31-01-02 23:57

On Thu, 31 Jan 2002 20:57:29, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk>
wrote:

> Det må da sige at være en smags sag.

Selvfølgelig er det det. Mit indlæg var en "intern joke" med reference
til de glade (?) dage på FIDO-Net.

Fra : Lars Lund

Dato : 01-02-02 12:59

Torsten Balle Koefoed wrote:

> De faneblade sidder da helt håbløst der ude i siden. .-)

This means war you know -:)

--

\lars lund, Aalborg, ll@larslund.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-02-02 09:06

"Lars Lund" <ll@larslund.dk> wrote in message
> This means war you know -:)

Nej, bare roligt. Jeg har lært at bære over med dem der ikke har set
lyset...

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 01-02-02 16:29

On Fri, 1 Feb 2002 08:05:39, "Jesper G. Poulsen"

> Nej, bare roligt. Jeg har lært at bære over med dem der ikke har set
> lyset...

Øv, jeg havde lige set frem til en ægte fight. Men ok, min
tolerance er vel heller ikke blevet mindre med årene.