Røverkøb - hvem er røveren
Fra : Christian Winther Be~

Dato : 28-01-02 13:24

Jeg var lige forbi den lokale Fredgaard, hvor de har sat deres demomodel
af Black&White Lokums-iBrædt til salg for den latterlige pris af 9999,-

Det viste sig, at sælgeren og jeg var en smule uenige om hvori det
latterlige bestod.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-01-02 13:53

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Det viste sig, at sælgeren og jeg var en smule uenige om hvori det
> latterlige bestod.

han var vel stensikker på at der var tale om et røverkøb

<icq:131382336>

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 28-01-02 15:28

> han var vel stensikker på at der var tale om et røverkøb

Han kiggede i hvert fald meget overbærende på mig, da jeg sagde, at det
var for dyrt. Det var det bestemt ikke i flg. ham, når nu den nye iBook
kostede 20.000,-

--
"Jørgen Winther har ikke indsigt i kræft. Han er en charlatan indenfor
kræftsygdomme. Og hans populistiske overbudspolitik modarbejder

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-01-02 15:43

> [...]

> Han kiggede i hvert fald meget overbærende på mig, da jeg sagde, at det
> var for dyrt. Det var det bestemt ikke i flg. ham, når nu den nye iBook

så orienterede du ham vel om, at de fleste Fredgaard butikker lige har
rydet lageret af 500CD (m.64MB & 10GB) for 9999kr

<icq:131382336>

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 28-01-02 16:06

> så orienterede du ham vel om, at de fleste Fredgaard butikker lige har
> rydet lageret af 500CD (m.64MB & 10GB) for 9999kr

Jeg var ærligt talt så chokeret, at jeg kun fik fremstammet at det var
for dyrt inden jeg løb ud af butikken. Jeg havde forventet, at prisen
ville have været omkring de 7000,-

Jeg håber blot ikke, at de får en eller anden stakkel til at købe den.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-01-02 18:36

> [...]

> Jeg var ærligt talt så chokeret, at jeg kun fik fremstammet at det var
> for dyrt inden jeg løb ud af butikken. Jeg havde forventet, at prisen

Vi købte en for ca 6 md. siden for 6000,-
En 366 mHz / 64mb ram / 10gb hd.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-01-02 18:45

Christian Flintrup <chr@mac.com> wrote:

> Vi købte en for ca 6 md. siden for 6000,-
> En 366 mHz / 64mb ram / 10gb hd.

Jeg tør slet ikke skrive, hvad jeg solgte min egen 466SE'er (DVD,
Firewire, 192MB og 10GB) og en 366SE (192 og 10GB) for...

<icq:131382336>

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-01-02 18:48

> Jeg tør slet ikke skrive, hvad jeg solgte min egen 466SE'er (DVD,
> Firewire, 192MB og 10GB) og en 366SE (192 og 10GB) for...

HvormegetHvormegetHvormegetHvormeget? :)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-01-02 19:03

> HvormegetHvormegetHvormegetHvormeget? :)

366'er for 3md og 13 dage siden: 8500kr
466'er for 4md og 24 dage siden: 13800kr

køb billigt og og sælg dyrt

Det er vel uanstændigt når jeg nævner, at jeg købte en 500CD med 320MB
for 10500kr samme dag som jeg solgte min egen 466'er...

<icq:131382336> steninger bør forgå in absentia.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-01-02 19:58

> 366'er for 3md og 13 dage siden: 8500kr
> 466'er for 4md og 24 dage siden: 13800kr

Whoa. :)

Fra : Christian Bech

Dato : 28-01-02 21:50

> [...]
>
> Det er vel uanstændigt når jeg nævner, at jeg købte en 500CD med 320MB
> for 10500kr samme dag som jeg solgte min egen 466'er...

Tillykke. Du har lige fået min PB 5300 i kommission. Til gengæld vil jeg
gerne have en iceBook - model underordnet. Jeg forventer naturligvis kun
en beskeden nettogevinst.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-01-02 12:41

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Tillykke. Du har lige fået min PB 5300 i kommission. Til gengæld vil jeg
> gerne have en iceBook - model underordnet. Jeg forventer naturligvis kun
> en beskeden nettogevinst.

fint, jeg plejer at få 120% af salgsprisen i komission

<icq:131382336>

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 30-01-02 13:33

> fint, jeg plejer at få 120% af salgsprisen i komission

Fint. Jeg under dig skam gerne de ca. 45,- kroner.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-01-02 16:18

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Fint. Jeg under dig skam gerne de ca. 45,- kroner.

hvis du kasteer den over til mig NU, skal jeg nok gribe den.

<icq:131382336>

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 31-01-02 15:31

> hvis du kasteer den over til mig NU, skal jeg nok gribe den.

Det vil jeg ikke anbefale, sådan en slår hårdt.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-01-02 16:40

> Det vil jeg ikke anbefale, sådan en slår hårdt.

det er også for sent...

<icq:131382336>

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-01-02 00:03

> 366'er for 3md og 13 dage siden: 8500kr
> 466'er for 4md og 24 dage siden: 13800kr

Så tror fanden, at partilederens håndtaske ser så tung ud, da hun i
nederlagets stund (dagen efter valget) svingede den så voldsomt og
alligevel meget koket.
Der vandt hun mit hjerte, men nok ikke min stemme. Det var en flot og
overskudsbetinget gestus af Marianne.

Men den konkrete forklaring er så alle Mortens mange penge, eller hvad ?

Partitilskud? Nu skal det vel ikke være en dansk Enrom-sag?
Undskyld.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-01-02 01:01

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Der vandt hun mit hjerte, men nok ikke min stemme.

fy!

> Men den konkrete forklaring er så alle Mortens mange penge, eller hvad ?

Nu var 366'eren ikke min og overskudet* fra 466'eren belv brugt på
Airport.

> Partitilskud? Nu skal det vel ikke være en dansk Enrom-sag?
> Undskyld.

snarerre en EEP-ROM sag

* = den tabte 6000-7000kr (eller ca. 33%) i værdi på 3/4 år

<icq:131382336>