Officepakke og PDF filer
Fra : Jacob

Dato : 28-01-02 11:18

Jeg skal vide om der findes nogen officepakker, som standard har en
feature indbygget som hvor man kan create adobe PDF filer.!!

eller er det noget ekstra man køber ved siden af. ??

Fra : Bille1948

Dato : 28-01-02 11:45

"Jacob" skrev d. 28-01-02 11:18 dette indlæg :
> Jeg skal vide om der findes nogen officepakker, som standard har en
> feature indbygget som hvor man kan create adobe PDF filer.!!
>
> eller er det noget ekstra man køber ved siden af. ??

Jeg har ikke kendskab til nogen officepakke, hvor det er indholdt.

Det er Adobe Acrobat programmet, der laver PDF filer.

Der findes så nogle freeware - Ghosview - der også kan lave det, men
hvor korrekt de laver det, ved jeg ikke.

Ole P. Bielefeldt
FTM: http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/

http://www.kandu.dk/

Fra : Bille1948

Dato : 28-01-02 11:46

> [...]
Jeg har ikke kendskab til nogen officepakke, hvor det er indholdt.

Det er Adobe Acrobat programmet, der laver PDF filer.

Der findes så nogle freeware - Ghostview - der også kan lave det, men

Fra : pre

Dato : 28-01-02 19:17

Den officielle version kan købes, også over nettet (www.Adobe.com). Flere
printere har som gratis vedhæng Adobes Photoshop deLuxe. Det indeholder en
printerdriver der klarer det.
pre

Fra : Shogun

Dato : 29-01-02 17:35

> [...]
> feature indbygget som hvor man kan create adobe PDF filer.!!
>
> eller er det noget ekstra man køber ved siden af. ??

Mig bekendt ikke Adobes InDesign er det "officielle" program tiil PDF. Jeg
har prøvet det og syntes det er svært at bruge. Op til Office 2000 er der
ikke understøttelse af PDF.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg