Kadaif / Konafa i København - ?
Fra : Peter Westh

Dato : 28-01-02 09:30

Et spørgsmål til: Jeg leder efter et sted i København, hvor de sælger
Kadaif, disse dejtråde som de bruger til kager både i de arabiske lande og
på balkan. Det er ikke færdige kager jeg søger, men den rene Kadaif. Hvad
koster den iøvrigt cirka?

MVH

Peter

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 31-01-02 11:43

"Peter Westh" <htsewp@hum.ku.dk> wrote in message
> [...]
> på balkan. Det er ikke færdige kager jeg søger, men den rene Kadaif. Hvad

Jeg aner ikke hvad det koster men den findes hos "Emporio" på Jagtvej,
en stenkast fra Nørrebro Runddel, i frossen tilstand - sammen med andre
græske
specialiteter. Dog hedder den "Kataifi"

Sandra