Polini livet starter ved 45 grader.
Fra : Martin Hansen

Dato : 28-01-02 08:50

Var der tilfredshed omkring afvikling af "prøvselv" i ålborg i søndags den 27/1?
Håber det var som i havde forvendet.
Martin Hansen Polini Dreambike Klub Danmark.
(Er der stadig knæ i bukserne i dag??)

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-01-02 15:56

"Martin Hansen" <martinhh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
27/1?
> Håber det var som i havde forvendet.
> Martin Hansen Polini Dreambike Klub Danmark.

YES, det var helt fedt at prøve... Hørte at i kommer igen om 14 dage, kan
det passe?

Syntes bare godt at man kunne sætte prøveturene op til 10-15 runder så man
var fri for at bruge så meget tid på tøjskift og det!

Men ellers var det helt kanon, og alle var flinke til at besvare spørgsmål!

Så sku godt ud da 2 blev lidt for ivrige og tiltede begge bagover inden de
var kommet halvt ud af pitten! LOL

MVH Mads Stetter
¨DT125R

Fra : Martin Hansen

Dato : 28-01-02 22:10

"Mads Stetter" <stetter@oncable.dk> wrote in message news:<3c55665f$0$270$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Så sku godt ud da 2 blev lidt for ivrige og tiltede begge bagover inden de

Ja vi kommer igen hvis du klikker ind på www.lt-dk.dk ind under
dreambike og kallender så er der klar besked, med hensyn til det andet
så skal jeg bringe det videre til kørselslederen.
mvh M Hansen.
Katana gsx1100s

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-01-02 22:15

> [...]
27/1?
> Håber det var som i havde forvendet.
> Martin Hansen Polini Dreambike Klub Danmark.

Jeps er alt for bidt af det..
Jeg prøvede også sidst i var der.
Jeg ringede til MariAnn hos Motolinie i dag for at forhører mig om priser,
og vi fik os en langggg snak om hendes cykel, og hvad hun anbefaldede.
Hun fortalte også at prøvecyklerne var sat på så de ikke rykkede så meget.
Hun anbefalte en 911 6,2 AC eller LC til en begynder.
Jeg har da også allerede en brugt i kikkerten !
Hvor tit træner i igrunden?
Jeg er ihvertfald på vej ind til Special imorgen for at tilmælde mig næste
gang i kommer. Jeg må jo nøjes med jeres democykler indtil der falder
moneter nok til min egen.
Kan du forresten fortælle mig hvilke dæk de fleste benytter? Hun snakkede
både om dæk med og uden slange. Hvad fortrækker i, og hvorfor?
Du må godt sige til dem at vi hellere ville have lidt mere end 4 omgange og
så bare prøve lidt færre gange. For man skulle til at finde stilen frem hver
gang..
Ellers er jeg meget positiv , og håber da jeg kan få solgt min scooter så
jeg kan få sådan en lille satan og noget forsvarligt kluns.
Hvad løber det egentlig op i med licens osv?? Fik en folder hvor der står at
350,- for licens (år 2000) + 160 i kontigent til DMU. Men så er i vel medlem
af en klub ik?

Venlig Hilsen Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-01-02 22:19

> [...]
27/1?
> Håber det var som i havde forvendet.
> Martin Hansen Polini Dreambike Klub Danmark.

Ja så er jeg her lige igen...

Er der ikke et eller andet DreamBike geni der har fundet på at lave en
hjemmeside med et forum osv ??? Så man kan få lidt samling på tropperne ??

Hilsen Thomas

Fra : Martin Hansen

Dato : 29-01-02 08:36

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message news:<Ibj58.1230$g9.7850@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> Er der ikke et eller andet DreamBike geni der har fundet på at lave en
> hjemmeside med et forum osv ??? Så man kan få lidt samling på tropperne ??

Kontigent til kluben er sat så højt at kun de mest velbeslået kan
følge trop, spøj til side 50kr for et helt år er kontigentet til
kluben.
Hvilken cykel du skal vælge er op til din pengepung en vandkølet 6,2hk
med 6,5tommer hjul(dem uden slanger) er helt klart den cykel du kommer
længst på, den er nem at opgradere samt stabil uden for mange
omkostninger. hvis pungen ikke rækker så langt er en luftkølet 6,2hk
(dem med slanger) ikke så ringe enda hvis din vægt er under ca80kg
hvis ikke så glem det (er du interiseret har jeg måske en brugt til
ca. 8000kr).
priser er på oven nævnte hjemmeside.

Fra : Martin Hansen

Dato : 29-01-02 08:39

> [...]
>
> Er der ikke et eller andet DreamBike geni der har fundet på at lave en
> hjemmeside med et forum osv ??? Så man kan få lidt samling på tropperne ??

medhensyn til hjemmeside for Dreambike køre er den forbeholdt klub medlemmer sorry.

ps. så det er bare om at få købt den cykel.:)))

Fra : Bo Thomsen

Dato : 29-01-02 11:26

> Martin Hansen Polini Dreambike Klub Danmark.
laver i også noget ligende i ballerup ( på sjælland )?
jeg kunne se på siden at i kører mandage i ballerup.
mvh
bo thomsen, sjælland

Fra : Martin Hansen

Dato : 29-01-02 18:17

"Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk> wrote in message news:<a35tdr$ng0$1@sunsite.dk>...
> laver i også noget ligende i ballerup ( på sjælland )?
> jeg kunne se på siden at i kører mandage i ballerup.
> mvh
> bo thomsen, sjælland

hej thomas
besøg formanden for reg.4 hjemmesiden er www.iltempogigante.dk
navnet er grynke han kan give mere besked.
mvh M Hansen