Futurama, venter man eller hvad?
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 28-01-02 07:19

Hej

Så kan man vist ikke udskyde det længere, nu skal der tages en
beslutning. Hvor skal den nye Futurama box købes, og ligeså relevant,
hvornår? Future Entertainment ser ikke rigtigt ud til at have den i
deres sortiment, og så er de næstbilligste jeg kender til www.r1dvd.dk,
de har en noget nær standard dansk pris, som jeg da ville være ked af
at skulle betale. DVDoo har den ikke på lager og proshoppen er heller
ikke specielt billige. Men, hos r1dvd kan man se at to lign.
udgivelser, Simpsons og Family Guy, nu begge to ligger i faktisk helt
acceptable niveauer, hhv. 250 og 280 kr er det vist. Så mon ikke
spørgsmålet er om man skal vente lidt og se? Det er jo meget muligt at
også Futurama med tiden falder til dette niveau. Men hvor længe tog det
for Simpsons?

Den udkom i september, men jeg opdagede først r1dvd til december, så
jeg ved det sq ikke, måske er der nogen der kan hjælpe? Og regner i med
at den vil *lide* under samme prisfald som Simpsons og Family Guy?

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : psycrow

Dato : 28-01-02 12:40

Den Simpsons Season 1, r1dvd.dk har til salg til 253, er (pudsigt nok)
region 1-udgaven. R2-udgaven koster vel omkring 400 dask.
Grunden til at du ikke kan finde Futurama hos Future Entertainment er slet
og ret, at den kun er udkommet/er på trapperne på R2. Personligt ville jeg
aldrig købe R2-udgivelsen, og da slet ikke før jeg ved hvordan R1-dittoen
kommer til at se ud...

Håber det hjælper lidt... :)

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 28-01-02 13:21

Hej

psycrow wrote:
> [...]
> ville jeg aldrig købe R2-udgivelsen, og da slet ikke før jeg ved
> hvordan R1-dittoen kommer til at se ud...

Hmm, very good point, jeg troede faktisk at den var R1. Jeg tror nu
ikke at der bliver den store forskel på sættene, det var der jo ikke på
Simpsons, selvom der vidst var nogle rygter om det på et tidspunkt.
Well, det udskyder da i hvert fald problemet, for jeg vil helst ikke
bruge 400 kr på R2, hvis der kan dukke en R1 op til omkring 2-300 kr,
men hvad er forlydende om denne R1? er den planlagt, er der noget
officielt? eller går man bare ud fra at der vil dukke en R1-udgave op,
når nu R2'eren kommer..?

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-01-02 18:22

>Så kan man vist ikke udskyde det længere, nu skal der tages en
>beslutning. Hvor skal den nye Futurama box købes, og ligeså relevant,
>hvornår?

Har selv bestilt et sæt hos Benson's World. Pris: £32,-. Bemærk
worldwide portofri forsendelse på DVD.

Futurama - Season One
<http://www.bensonsworld.co.uk/detail.asp?product=7000000067414>

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-02 17:17

underligt udgivelsen ikke engang er dd5.1.... jeg tror jeg venter og ser
tiden an

sniper_Nolight

Fra : Brian Nielsen

Dato : 01-02-02 00:51

> underligt udgivelsen ikke engang er dd5.1.... jeg tror jeg venter og ser
> tiden an
>
> sniper_Nolight

Hvorfor er det underligt? Er den ikke oprindeligt indspillet i Dolby
Surround?

/Brian