sommerfuglebusk
Fra : Per H

Dato : 27-01-02 22:44

kan jeg klippe sommerfuglebusk en smule ned. Den er meget stor og
er ved at vælte, eller skal jeg støttee den til det bliver varmere.

ps. Jeg vil sku hellere slå græs end skovle sne.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-01-02 09:04

On Sun, 27 Jan 2002 22:44:02 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>kan jeg klippe sommerfuglebusk en smule ned. Den er meget stor og
>er ved at vælte, eller skal jeg støttee den til det bliver varmere.

Det bedste ville være at vente til det bliver lidt mere forår.
Men hvis den er ved at vælte, så kan du f.eks klippe så tilpas meget af
at den ikke længere vil vælte, men så der stadig er noget tilbage at
klippe væk til foråret.

Jeg ville ikke selv være helt tryk ved at skære den helt ned nu, men jeg
er sikkert bare lidt for nervøst anlagt i den forbindelse

>ps. Jeg vil sku hellere slå græs end skovle sne.

Det kommer nu godt nok an på årstiden...

http://www.gartneriet.dk

Fra : Anne-Lise Johansen

Dato : 13-04-02 17:05

Jeg fik en sommerfuglebusk plantet i efteråret, gartneren sagde: at lige
bortset fra det første år skulle den klippes ned hvert år, lige som roser
lige over et skud.
AJO