Saybia
Fra : Peter Kaas

Dato : 27-01-02 22:20

Hejsa

Er der nogle der har købt og hørt det nye Saybia album (kan sgu ikke lige
huske titlen) og hvad synes I i så fald om det? Jeg er nemlig begyndt at se
Boogie - mest til min egen store sorg: Men jeg fik da endelig hørt noget af
Saybia og det er jo unægtelig godt! Men, jeg ville gerne høre hvad gruppens
mening er om dette nye interessante danske band. Det ser ud til at der er
ved at ske et og andet på den danske rockscene.

Mvh
Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-01-02 22:52

On Sun, 27 Jan 2002 22:19:35 +0100, "Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk>
wrote:

> [...]
>mening er om dette nye interessante danske band. Det ser ud til at der er
>ved at ske et og andet på den danske rockscene.

Well der er ikke så meget nyt under solen. Det er over i
Radiohead/Kashmir-genren.
Men det er bestemt en godt album og jeg har da også købt billet til
koncerten
http://www.saybia.dk
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-01-02 23:52

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> wrote in message
> [...]
> mening er om dette nye interessante danske band. Det ser ud til at der er
> ved at ske et og andet på den danske rockscene.

Som Morten skriver er det et glimrende album uden på nogen måde at være
nyskabende. Det kan bedst beskrives som Radiohead anno The Bends vs.
Coldplay.

/Nikolaj