Aktivt vindue ?! :)
Fra : Peter Nielsen

Dato : 26-01-02 22:03

Hejsa... Jeg har et lille problem.. men ved ik om jeg poster den rigtig :)
Håber det passer her :)

Sidder og ska bruge et lille javascript der kan se om det vindue jeg er i er
aktiv... altså om det er den som jeg bruger... og reagere når jeg minimerer
den :)) ?!?!?

Ka I hjælpe med det ??? :)))

/Peter Nielsen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 27-01-02 22:14

Peter Nielsen wrote:

> Hejsa... Jeg har et lille problem.. men ved ik om jeg poster den rigtig :)
> Håber det passer her :)

Du skal have fat i én af grupperne i dk.edb.internet.webdesign-hierarkiet.

--
Jonas Kongslund <jonas(at)kongslund.dk> http://www.kongslund.dk/

When you want to change the world, you don't see the dawn by
getting up early - you see it by not sleeping through the night.

Fra : Peter Nielsen

Dato : 27-01-02 22:19

hmm.. den ka jeg ik finde på min Tele.dk nyhedsserver
(

Har i nogle servere jeg ka få ?? eller ka i poste den derinde?! :)

/Peter Nielsen :)

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 27-01-02 22:35

> Har i nogle servere jeg ka få ?? eller ka i poste den derinde?! :)

Prøv sunsite.dk

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Peter Nielsen

Dato : 27-01-02 22:41

Nope... den har heller ik den gruppe :/

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 28-01-02 11:41

> Nope... den har heller ik den gruppe :/

Gruppen hedder dk.edb.internet.webdesign.clientside, og sunsite.dk *har*
den.

Fra : Søren Klintsø

Dato : 28-01-02 16:58

hmm...

min sunsite server hedder nu: sunsite.auc.dk

mvh Søren

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 28-01-02 18:51

> min sunsite server hedder nu: sunsite.auc.dk

Niks, det er deres gamle DNS.

Fra : Peter Nielsen

Dato : 27-01-02 22:44

Hvorfor ka det egentlig ik postes herinde ??? Alle andre poster da også om
Javascript... ?! :) mit det er jo også om hjemmesider og javascript er det
ik !? :)

/Peter

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 27-01-02 23:00

Peter Nielsen wrote:

> Hvorfor ka det egentlig ik postes herinde ???

Java er ikke det samme som Javascript.