:o) hvornår?
Fra : S.G

Dato : 27-01-02 19:00

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår i folk tager jeres mc ud??
Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Sebastian RF400
Odense

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-01-02 20:58

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår i folk tager jeres mc
ud??

Når temperaturen er minimum 12 grader og alt salt er skyllet væk...

....og så skulle det ikke gerne regne, så springer Kadetten op på ryggen af
mig...
Hans

Fra : buller

Dato : 27-01-02 21:18

hejsa..Foråret startet med bakken d. 29/3....uanset vejret......lol

Fra : Claus Kenberg

Dato : 27-01-02 21:53

"buller"
> hejsa..Foråret startet med bakken d. 29/3....uanset vejret......lol
[snip]

Bare lige for en god ordens skyld vil jeg lige nævne at Bakken åbner d.22
marts
Du skulle jo nødigt komme for sent

Claus Kenberg
Cz derude, med poten i vejret

Fra : Morten Juel

Dato : 28-01-02 11:10

> Bare lige for en god ordens skyld vil jeg lige nævne at Bakken åbner d.22
> marts
Arggh, nu må jeg sq fået taget mig sammen og få samlet den kværn.. og males
skal den jo også !! suk.. hvorfor helvede er der kun 24 timer på et døgn ?

Mvh
Morten

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-01-02 22:39

"buller" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa..Foråret startet med bakken d. 29/3....uanset vejret......lol

Damn det bliver da en kedelig tur til bakken, regner kraftigt med vi andre
prøver med d.22/3

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Makro

Dato : 27-01-02 22:44

On Sun, 27 Jan 2002 20:57:51 +0100, "Hans Paulin"
<iluap@NO-SPAMworldonline.dk> wrote:

>Når temperaturen er minimum 12 grader og alt salt er skyllet væk...
Kylling
Indtil i år var det ikke før 1. marts pga. TopDK, men nu hvor jeg er i
Runa... Saltfri veje og mindst 5 grader, så starter sæsonen for mig.

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-01-02 23:08

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkieFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Kylling

*fnis*...har prøvet at køre på islag med tungen lige i øret og en taxa lige
i r.... et år jeg ikke havde bil...bob, bob...
Hans

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 27-01-02 21:06

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Sådan som det allerede kildrer i fingrene kan jeg ikke forestille mig at vi
kommer ret langt på den anden side af 1. marts! Jeg kan i hvert fald næsten
ikke vente. Vi ses derude!

Casper
RF600R

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-01-02 21:19

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Ja, det er da ikke koldere nu end det var de sidste uger i november, inden
jeg stilte mc'en væk..
Hvis vi midt i februar får en dag med 20grader eller mere og skyfri himmel,
så skal der ret meget til for at forhindre at jeg får fat i min mc.

Men alt ialt, så håber jeg da på at der ikke går så lang tid. I mellemtiden
kan jeg så glæde mig over de penge jeg sparer ved ikke at køre på den.. :-?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ole Baun

Dato : 27-01-02 21:58

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Med mindre det er sne og isglat så skal er jeg og mc´en på vejen igen d.
1/3.
Skide være med vejsalten, jeg har ikke lovet nogen at den skal holde i +20
år

Ole Baun
CB 500, ´96, 92 kkm

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 28-01-02 00:58

Ole Baun <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c546a1b$0$264$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Skide være med vejsalten, jeg har ikke lovet nogen at den skal holde i +20
> år
> Ole Baun
> CB 500, ´96, 92 kkm

Med det km.forbrug, ville den også have kørt 306.666 km. på dens 20års
fødselsdag
Og så har den nok nået "reperationsalderen"!!!

Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca**
Odense

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 28-01-02 13:30

Ole Baun <ole.baun@mail1.stofanet.dk> wrote in article

> Skide være med vejsalten, jeg har ikke lovet nogen at den skal holde i
+20
> år
>
> Ole Baun
> CB 500, ´96, 92 kkm

Det er herligt at se, der er nogen, der har samme indstilling til materiel
som mig.
Nogle indlæg her handler om, at man skal have vasket MC, hvis man har været
ud at køre i regn. Sludder. Hvis man har kørt i regn, så er der bare den
sideeffekt, at man samtidig får vasket MC.

Bo Stilling Christiansen
DT-250-MX - fjern de to dyr i mail adressen

Fra : Pein

Dato : 28-01-02 21:35

"Bo Stilling Christiansen" wrote ...
> [...]
> man har været ud at køre i regn. Sludder. Hvis man har kørt i regn,
> så er der bare den sideeffekt, at man samtidig får vasket MC.

Præcis. Og så vipper man lige fusserne op og tager en ekstra dyb vandpyt
kort før man kommer hjem.

Min TransAlp har rundet 140.000 km. siden 1992, jeg har altid kørt
vinterkørsel (masser af salt) og vasker den sjældent.
Den har fået skiftet bagpotte een gang, og nu (først nu) trænger
for-/mellempotten til at blive skiftet fordi den er rustet op. Så hvad
pokker.
Og kåbe og tank ser særdeles fin ud.

At så motoren døde har vist ikke noget med vinterkørsel at gøre.

Mvh. Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Ole Baun

Dato : 28-01-02 21:45

"Bo Stilling Christiansen" <musboc@katsonofon.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud at køre i regn. Sludder. Hvis man har kørt i regn, så er der bare den
> sideeffekt, at man samtidig får vasket MC.

Tja, det er helt fint med mig at der nogen der har stor fornøjelse af at
pudse og polere, eller at skifte dele der virker ud med andre (bedre) dele,
der også virker.

Jeg synes det sjoveste ved at ha´ mc er at køre på den. Og så hjælper det jo
også en del på antallet af kørte km, hvis man som jeg, ikke har andre
motoriserede transportmidler end den.

Den skal selvfølgelig stadig passes og plejes, jeg synes blot ikke det
betyder alverden om fælgene eller lakken skinner.

Jeg kan i øvrigt ikke se mit eget indlæg i tråden her. Er der nogen der har
en ide om hvad det kan skyldes, at der er indlæg man ikke modtager ?

Ole Baun

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-01-02 21:26

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Tjah, jeg når det nok ikke til næste weekend, men om 14 dage til 3 uger, så
er jeg ude at køre igen.
Jeg savner det så frygteligt...

Rittig

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-01-02 11:02

> [...]
> ud??
>
> Tjah, jeg når det nok ikke til næste weekend, men om 14 dage til 3 uger,

Hvad?? kører jeres mudderscotere ikke året rundt?? eller er det bare mig?

-
Morten Dahl

Fra : Søren Lindholt

Dato : 28-01-02 15:17

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<a337h8$nf5$1@news.cybercity.dk>...

> Hvad?? kører jeres mudderscotere ikke året rundt?? eller er det bare mig?

Tjoe nogen gør, men det sker jo også at man skiller hele stadset ad i
januar og renoverer inden sæsonen går igang. Og Claus er ikke så meget med
i denne tid fordi vi altid glemmer at inviterere ham.
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Pein

Dato : 27-01-02 22:57

"S.G" wrote ...
> Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår i folk tager
> jeres mc ud??

Den lille: Når jeg får den tilbage fra reparation/opgradering. Forhåbentlig
indenfor et par uger.
Den store: På onsdag hvis det ikke tilfældigvis bliver glat.

/Pein

Fra : S.G

Dato : 27-01-02 23:13

Jeg havde ellers sat mig i hovedet min skulle ud i uge13, jeg er på skiferie
i uge 12 og så passer det jo fint med at gøre klar i ferien ugen efter.
Men ja for hulen det kribler.. Jeg glæder mig for vildt til at høre den nye
lyd, samt mærke den "nye" cykel.. Den var maxdroslet i kaburatorerne. Til
jer der kender til det kan jeg sige at det ene af de huller til vacummet er
lukket, samt det andets diameter var ret lille, nålen stillet til mindst
benz. og dyser mindst mulige, og ikke nok med det så troede jeg sq ikke
udstødningsrørets diameter kunne være så lille (alt sikkert pga det japanske
maked). Heldigvis kan min kære onkel "trylle" lidt, så det ser rigtig godt
ud snart.
Men alt tyder osse på at jeg tager min ud inden for 1½ måneds tid, såfremt
meterologerne ikke truer med sne og frostgrader. Og jeg er skam glad for at
jeg ikke er den eneste

Sebastian, Odense
RF400

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-02 00:15

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Mit forår starter på fredag, når jeg skal ned og hente en Yamaha Fazer i
Maribo (hvis den da er tilfredsstillende:)!!!
Fra 3/99, 19kkm på klokken, kørt af en politimand der har kørt 19k km på et
bagdæk! Pris: 70k kr! Og så skulle den være i perfekt stand I mine
øjne er det vist en handel jeg ikke kan tillade mig at klage over
Nøørj, hvor jeg glæder mig

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : bwl

Dato : 28-01-02 07:33

> [...]
> bagdæk! Pris: 70k kr! Og så skulle den være i perfekt stand I mine
> øjne er det vist en handel jeg ikke kan tillade mig at klage over

Heldige asen. Tilløk

Brian W.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-02 17:00

Blå øgler fra Mars tvang bwl til at skrive:

> Heldige asen. Tilløk

Taarq
--
mvh Jes Vestervang - soon to be Fazist
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-01-02 11:03

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> skrev i en meddelelse

> "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> ud??
> >
> Mit forår starter på fredag, når jeg skal ned og hente en Yamaha Fazer i

Så kigger du da lige forbi vejle til en Fredags bajer gør du ikke, så skal
jeg sørge for at have en cykel klar så vi kan tage en tur sammen...

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-01-02 16:59

Blå øgler fra Mars tvang Morten Dahl til at skrive:

> det

> Så kigger du da lige forbi vejle til en Fredags bajer gør du ikke, så skal
> jeg sørge for at have en cykel klar så vi kan tage en tur sammen...

Jo, hvis der også er en øl i overskud til min codriver, så ville det da
være fedt nok Så er det jo lige med om han vil forsøge på at følge med
os på køreturen i Sierraen

Fra : Jon Larsen

Dato : 30-01-02 22:17

Jes !!!!! SNYDER !!!

Tæløgge mæ kværnen ( hvis du altså køber den !! )

Jeg selv vil køre et par sæsonner mere på den lille, da jeg alivl ikke har
råd til at skifte nu hvor jeg er blevet fattig studerende...

--
MVH.
Jon Larsen.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-01-02 22:04

Blå øgler fra Mars tvang Jon Larsen til at skrive:

> Jes !!!!! SNYDER !!!

Høhø

> Tæløgge mæ kværnen ( hvis du altså køber den !! )

Tak, tak Alt tyder på at jeg køber den, men lad os nu se Hvis
politimanden ikke lyver, så køber jeg den!

> Jeg selv vil køre et par sæsonner mere på den lille, da jeg alivl ikke har
> råd til at skifte nu hvor jeg er blevet fattig studerende...

Tjaeh, jeg begynder jo også at studere (svagstrømsing.) til sept., så jeg
kan regne ud at jeg bliver en meget fattig studerende, når der også skal
være penge til kaskoen. Det burde dog at kunne hænge sammen rent økonomisk,
så længe jeg ikke bliver alt for træt af spaghetti med ketchup Hvis det
sker må jeg jo gå over til rå kartofler som jeg kan få gratis hos min far

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
$shred /bin/laden

Fra : jacob Stegelmann

Dato : 30-01-02 23:02

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaeh, jeg begynder jo også at studere (svagstrømsing.) til sept

Hvorhenne skal du studere?
læser selv i Århus (dog på IKT linien)

forresten har du ikke flere eksploderede tegninger til den lille gixxer?
(udover karbu'en)

--
Jacob (som ER "fattig" studerende

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-01-02 23:38

Blå øgler fra Mars tvang jacob Stegelmann til at skrive:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorhenne skal du studere?
> læser selv i Århus (dog på IKT linien)

I Aalborg

> forresten har du ikke flere eksploderede tegninger til den lille gixxer?
> (udover karbu'en)

Tjow, jeg har en værkstedsmanual til en gsx250f som minder meget om
gixxeren - sådan lidt ihvertfald. Den fylder 23 mb, og jeg ved ikke om den
er online nogen steder. Men heldigvis for dig får jeg en 1 Mbit opkobling
på mandag, og så kan du da godt få den

> Jacob (som ER "fattig" studerende

Er det hårdt?

Fra : Jon Larsen

Dato : 30-01-02 22:18

Ups.... Glemte helt det jeg skrev for.... Min sæson starter 1/3 eller når
jeg kan få den til at starte.

--
MVH.
Jon Larsen.

Fra : Buck

Dato : 28-01-02 08:57

8. Februar!!
For da udløber mit buskort
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 28-01-02 12:19

"Buck" <_buck@sol.dk> wrote in message news:a330c4$6fn$1@sunsite.dk...
> 8. Februar!!
> For da udløber mit buskort
he, det gør mit togkort også.....men hvis vejret ter sig som det plejer, så
ser alting, mildt og rart ud indtil halvvejs inde i februar....hvor frosten
vil sætte ind og sneen vil komme og det bliver den ved med indtil ca. bakken
åbner....

men hva...millen kommer den 1. eller 2. marts, Karin har lovet den må stå i
stuen (forudsat jeg ikke tager den ud og trille for ofte)...så det ender
sikkert med at den står udenfor ganske hurtigt

Lasse
RS125 & Karin & Ex cbr1000

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-01-02 12:31

Lasse Lundberg <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in article
<a33c4g$16to$1@news.net.uni-c.dk>...

> men hva...millen kommer den 1. eller 2. marts, Karin har lovet den må stå
> stuen

*LOL*

Min plan var at når AF1eren skulle pensioneres næste år skulle den hænges
op på væggen i stuen. Men så blev vi lige pludselig to om at bestemme, og
nu skal der vistnok være en hylde der hvor prilleren skulle ha' hængt...

--
Mikkel

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 28-01-02 13:03

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in
> [...]
> nu skal der vistnok være en hylde der hvor prilleren skulle ha' hængt...

sårn går det jo.....jeg har prøvet at forklare at mc'er også kan være kunst
men den gik ikke.....

Lasse

Fra : Mich@el

Dato : 28-01-02 10:09

Hej Sebastian

"S.G" wrote:

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Sådan rent principielt henter jeg min MC hos Bruun Larsen i Odense omkring d. 1.
marts. Kun hvis der ligger sne/is, eller der er knaldhamrende meget salt på
vejene venter jeg med at hente den, da chrom og salt ikke passer så godt sammen.

Jeg plejer at stalde den op ca. d. 1. december, så det er ca. 4 mdr. hvor jeg må
lide afsavn. Det prøver jeg dog at kompensere ved at køre på Øvert 45 i den
periode.

Men når vi kommer til slutningen af januar, er jeg ved at blive rablende
vanvittig at afsavn.

Mad tilbagelænet hilsen

Michael

XV 1100 Virago
Østfyn

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-01-02 13:55

> [...]
> Jeg ved mange lader det bestemme afhængig af vejrforholdene.. Men som det
> ser ud nu lover det da til vi kommer tidlig ud i år

Min plan - ca. 1. marts...

(antaget at der ikke ligger sne/salt og flyder på vejene)

Fra : Armand

Dato : 28-01-02 22:31

Henrik Steen Larsen <hsl@adslhome.dk> skrev i en
> "
> Min plan - ca. 1. marts...
> (antaget at der ikke ligger sne/salt og flyder på vejene)

Og i år er d.1. marts en fredag - Det kan jo næsten ikke passe bedre

De sidste to år har der på gruppen været en livlig snak i løbet af
februars sidste to uger, omhandlende at finde fælles mødesteder d. 1/3
kl 00.15, og således
starte sæson'en op samlet så tidligt som muligt.
Vent og se om ikke det samme sker i år :-/

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 28-01-02 22:09