Nokia 6150 mobil tlf.
Fra : Vognmand

Dato : 27-01-02 19:35

Har du en ide om hvor jeg finder en driver til min bærbar com så den kan
snakke med min Nokia 6150 mobil tlf.
fik den til at finde den ved at lægge den overfor hinanden og så kom
com. og sagde den kunne se den men XP havde ikke nogen driver til den.
har været på nettet og PRØVE selv men uden held mangler et godt link.

http://www.kandu.dk/

Fra : HKJ

Dato : 27-01-02 21:28

"Vognmand" <Vognmand.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> com. og sagde den kunne se den men XP havde ikke nogen driver til den.
> har været på nettet og PRØVE selv men uden held mangler et godt link.

Du behøver ikke en driver, prøv at kigge her:

http://www.logomanager.co.uk/