Et lille indkøbstip: Final Fantasy DVD R1
Fra : Thomas

Dato : 27-01-02 19:25

Hej alle!

Håber ikke det er off-topic, men jeg har lige et lille tip til dem, der
kunne tænke sig Final Fantasy på DVD (Region 1) Special Edition (2 discs
med masser af bonusmateriale):

Jeg er netop kommet hjem fra Tyskland, hvor jeg fandt ovenstående film
til 139 kr. Det var i Otto Duborg - i radio/tv butikken. Absolut et
røver-køb hvis man har mulighed for at komme forbi. Jeg så 4-5
eksemplarer.

Mvh,
Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-01-02 09:03

Thomas <noreply@toemail.th> escribió en el mensaje de noticias
3C544607.C59A4C6A@toemail.th...

> [...]
der
> kunne tænke sig Final Fantasy på DVD (Region 1) Special Edition (2

Hvad har reg1 versionen som reg2 versionen ikke har?

Fra : Thomas

Dato : 28-01-02 10:54

Hej Lars!

> der
> discs
> Hvad har reg1 versionen som reg2 versionen ikke har?

Hmmm .. det er muligt, at de har samme indhold. Jeg er ikke helt sikker.
Men det er stadig billigt :)

Mvh,
Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-01-02 11:14

Thomas <noreply@toemail.th> escribió en el mensaje de noticias
3C551F9F.D5BC9BAB@toemail.th...

> Hmmm .. det er muligt, at de har samme indhold. Jeg er ikke helt
sikker.
> Men det er stadig billigt :)

Ja klart.
Har du set de joke-outtakes de har lavet? Aergeligt at de ikke har
animeret dem faerdigt for de er simpelthen for sjove. Det japanske
komentatorspor er ogsaa ganske interessant, ligesom paaskeaeggene der
gemmer sig paa diskene er interesante.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-01-02 11:32

> Hvad har reg1 versionen som reg2 versionen ikke har?

Sammenligning:

R1: http://www.dvdtown.com/editorread.asp?id=2027&listing=0

R2: http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=348

Fra : HKJ

Dato : 28-01-02 18:17

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message

> Sammenligning:
>
> R1: http://www.dvdtown.com/editorread.asp?id=2027&listing=0
>
> R2: http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=348

Eller se her for alle 3 udgaver (R1, R2, R4) på samme side:

http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=1498