Telefoncentral
Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 27-01-02 18:39

Hejsa

Jeg står og leder efter en billig telefoncentral jeg kan fobinde til husets
8 telefoner.
Kravene er små. De skal kunne ringe internt og dele én udgående linie.

Er der nogle der har nogen forslag til hvad og hvor jeg kan købe sådan en?

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen
asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ#: 2602283
--
Få fjernet simlåsen fra din mobiltefon eller skiftet lys-farven, hurtigt og
professionelt.

Fra : Henning

Dato : 27-01-02 19:46

On Sun, 27 Jan 2002 18:39:01 +0100, "Asbjørn Mejnertsen"
<asbjoern@mejnertsen.dk> wrote:

> [...]
>Kravene er små. De skal kunne ringe internt og dele én udgående linie.
>
>Er der nogle der har nogen forslag til hvad og hvor jeg kan købe sådan en?

Beocom 6000 - en fast station, resten af de håndfri sæt sidder i
passive ladere. Den kan alt du beder om
Ok, du skal skifte alle dine telefoner ud, men mon ikke husets brugere
bliver glade for de håndfri sæt
Basen koster 3.000,-, hvet håndsæt koster i omegnen af 1.500,-

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : KsNa

Dato : 27-01-02 22:59

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver glade for de håndfri sæt
> Basen koster 3.000,-, hvet håndsæt koster i omegnen af 1.500,-

Ja, ja - De fleste vil nok ikke kalde det billigt.

Mvh.
Kim

Fra : jan steen sørensen

Dato : 28-01-02 17:21

"Asbjørn Mejnertsen" <asbjoern@mejnertsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kravene er små. De skal kunne ringe internt og dele én udgående linie.
>
> Er der nogle der har nogen forslag til hvad og hvor jeg kan købe sådan en?

Det kommer an på hvad dit behov er.
Hvilke krav stille du?

Hvis du har ISDN, så vil et oplagt køb være en Kirk eller Siemens.

Siemens 3070 har 2 analoge porte du også kan lave omstilling om fra/til!
Har selv købt en Siemens Gigaset 3030 isdn (base der kan tilkoble et antal
DECT telefoner)

Går ud fra at du har Analog, da du "kun" har een linie - derfor kik efter
noget brugt her eller i den blå avis www.dba.dk

Min egen favorit er en TeleMaster 2-8 (eller 3-8) - har en masse ekstra
faciliteter og funktioner (dog ikke nummervisning på lokalnummer)

P.S. jeg har en Telemaster 2-8, pris ca. 1500kr. (2 by 8 lokal - kan nemt
sættes op til kun at køre med een bylinie)

Jan

Jan